سئو سایت املاکمی تواند بدون نیاز به تبلیغات میدانی بدون محدودیت زمان و مکان برای شما مشتری بیاورد، شما اگر به دنبال معرفی کسب و کار خود هستید می توانید سئو را تجربه کنید.

افراد عصر دیجیتال بیشتر از مواد غذایی، پوشاک و سایر کالاهای مصرفی به صورت آنلاین خرید می کنند. آنها همچنین از اینترنت برای یافتن و ارزیابی متخصصان خدمات، مانند مشاوران املاک، استفاده می کنند. در اینجا نحوه تسلط بر سئو سایت املاک و مستغلات و اطمینان از اینکه مشتریان آینده شما می توانند شما را در زمانی که بیشتر به شما نیاز دارند پیدا کنند، آمده است.

مردم هر زمان که به اطلاعاتی از هر نوع، از جمله توصیه های خدماتی برای حرفه ای ها مانند مشاوران املاک نیاز دارند، به اینترنت مراجعه می کنند.

طبق تحقیقات انجمن ملی مشاوران املاک، 95 درصد از صاحبان خانه های احتمالی به دنبال خانه های آنلاین هستند.

البته، برخی از این افراد در نهایت آن فرآیند را به طور مستقل تکمیل می‌کنند، اما اکثریت قریب به اتفاق ترجیح می‌دهند که مستقیماً با یک نماینده کار کنند.

و اگر سئو سایت املاک و مستغلات را در اولویت اصلی وب سایت خود قرار ندهید، خطر از دست دادن تمام آن تجارت را به یکی از رقبای خود خواهید داشت.

در اینجا نگاهی دقیق تر به همه چیزهایی که باید بدانید برای تبدیل شدن به ace SEO که برای موفقیت باید باشید، آورده شده است.

هزینه سئو سایت املاک

برآورد هزینه سئو سایت املاک نیاز به آنالیز دقیق بازار و حوزه کسب و کار شما دارد، در زمان محاسبه هزینه پرداخت ماهانه نوع کسب و کار، منطقه هدف و مدت زمان نتیجه گیری از مهمترین فاکتور محاسبه و برآورد هزینه سئو سایت املاک می باشد، شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق و کامل تر با مشاوران ما در دراتباط باشید، همچنین مشاوران در همراه با محاسبه هزینه ماهانه سئو برای شما یک پروپزال از کلمات کلیدی با مدت زمان اجرا برای شما ارسال می کنند

سئو سایت املاک چیست؟

شما می توانید نرم ترین و کاربرپسندترین وب سایت املاک و مستغلات در جهان را ایجاد کنید و آن را دقیقاً با محتوای عالی که مشتریان احتمالی شما دوست دارند بخوانند پر کنید.

اما اگر در وهله اول کسی نتواند شما را پیدا کند، هیچ کدام از اینها مهم نخواهد بود.

سئو کلیدی است برای اطمینان از اینکه محتوای شما به اندازه کافی برای موتورهای جستجو مناسب است که به راحتی برای کسانی که آن را نوشته اید در دسترس باشد.

سئو سایت املاک و مستغلات، به ویژه، سئوی است که با نیازها و اهداف منحصر به فرد متخصصان املاک در ذهن تطبیق داده شده است.

همه چیز این است که مطمئن شوید اجاره‌کنندگان و صاحبان ملک بالقوه می‌توانند شما را به‌راحتی آنلاین با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط ، عبارات کلیدی و سؤالات مرتبط با صنعت پیدا کنند.

اهمیت سئو برای مشاورین املاک چیست؟

جذب تعداد زیادی ترافیک ورودی برای هر حرفه ای تجارت ضروری است.

با این حال، همچنین شایان ذکر است که مزایای خاص صنعت مرتبط با سئوی خوب برای نمایندگان املاک وجود دارد.

در اینجا فقط به تعدادی از آنها نگاهی می اندازیم.

نرخ تبدیل بهتر

یک کمپین عالی سئو سایت املاک و مستغلات بیشتر از افزایش ترافیک شما انجام می دهد. این احتمال دستیابی به خریداران یا فروشندگان بالقوه را در زمان مناسب افزایش می دهد. این به نوبه خود منجر به نرخ تبدیل بالاتر و بازگشت بهتر سرمایه اولیه شما می شود.

آگاهی بهتر از برند

خرید یا فروش خانه یک تصمیم بزرگ است، بنابراین مردم اغلب قبل از اینکه واقعاً برای نهایی کردن یک تصمیم یا تماس با یک نماینده آماده باشند، به دنبال اطلاعات هستند.

هنگامی که آنها آماده هستند، احتمال بیشتری دارد که با نامی که می شناسند تجارت کنند، و سئو کامل املاک و مستغلات به شما کمک می کند تا برندی را که برای تحقق آن نیاز دارید ایجاد کنید.

سازمان عالی صنعت

سئوی عالی چیزی بیش از افزایش سودآوری کسب و کار املاک و مستغلات شماست. این همچنین در مورد ایجاد قدرت و اعتبار رهبری در صنعت شما است. هرچه در رشته خود مورد احترام بیشتری باشید، در نهایت موفق تر خواهید بود.

نکات و استراتژی های سئو سایت املاک و مستغلات را باید بدانید

اکنون که می دانید چرا سئوی املاک و مستغلات بخش مهمی از موفقیت کسب و کار آینده شما است، زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چگونه یک استراتژی برنده تنظیم کنید.

در اینجا چند نکته ضروری وجود دارد که به شما کمک می کند در مسیر درست شروع کنید.

1. کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید

چه در زمینه سئو کاملاً جدید باشید و چه صرفاً به دنبال کارآمدتر کردن کمپین سئوی موجود هستید، ضروری است مطمئن شوید که کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار داده اید.

کلمات کلیدی بخش جدایی ناپذیری از نحوه تطبیق جستجوگران اطلاعات توسط موتورهای جستجو مانند گوگل با وب سایت هایی هستند که ممکن است نیازهای آنها را برآورده کنند، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

اگرچه هیچ قانونی بر علیه تلاش برای رتبه‌بندی برای عبارات کلیدی گسترده مانند « ملک مسکن » یا « نماینده املاک » وجود ندارد، اکثر نمایندگان مستقل و صاحبان مشاغل کوچک شانس بهتری برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص و عبارات کلیدی طولانی دارند .

2. سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید

اگر چیزی در مورد سئو می‌دانید، احتمالاً زمانی شنیده‌اید که چقدر مهم است که سایت خود را برای موبایل در دسترس قرار دهید.

گذشته از این، مدتی است که مردم منحصراً از لپ‌تاپ‌ها یا سیستم‌های رومیزی استاندارد برای خرید یا انجام تحقیقات آنلاین استفاده می‌کنند.

بسیاری از مردم این روزها ترجیح می دهند این کارها را از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام دهند، حتی زمانی که در خانه هستند، بنابراین وب سایت ها برای موفقیت باید سازگار با موبایل باشند.

این فقط برای راحتی بازدیدکنندگان وب شما حیاتی نیست. بهینه سازی نکردن سایت برای موبایل می تواند به رتبه بندی موتورهای جستجوی شما نیز آسیب برساند.

بله، مردم کاملاً از تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه برای یافتن نمایندگان املاک، مرور لیست ها و موارد دیگر استفاده می کنند.

در واقع، نزدیک به 75 درصد از خریداران اخیر خانه در مقطعی از سفر خود از اینترنت برای جستجوی خانه استفاده کردند و تقریباً نیمی از صاحبان خانه‌های جوان‌تر واقعاً خانه‌های فعلی خود را آنلاین پیدا کردند.

3. کیفیت را در اولویت قرار دهید

الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار زیرک تر از سال ها پیش هستند.

دیگر نمی‌توان گوگل را فریب داد تا با پر کردن محتوای کوتاه و بی‌درخشش پر از کلمات کلیدی، سایت خود را رتبه‌بندی کند.

کیفیت پادشاه است و گوگل قطعا تفاوت این روزها را می داند.

در مورد رتبه بندی موتورهای جستجو نیز کیفیت به خودی خود صحبت می کند. روی ایجاد محتوای واقعاً مفید و با ارزش تمرکز کنید که عمیقاً در موضوعاتی که خریداران و فروشندگان بالقوه می‌خواهند در مورد آنها بیاموزند، حفاری کند.

کلمات کلیدی مرتبط را به روش های طبیعی و منطقی ترکیب کنید. گزینه‌های چندرسانه‌ای مانند تصاویر، اینفوگرافیک یا ویدیوهای بازاریابی را در مواقعی که منطقی است انجام دهید نیز اضافه کنید.

4. روی کاتالوگ بک لینک خود کار کنید

یک کاتالوگ بک لینک قوی یک بخش اساسی از هر کمپین کامل سئو سایت املاک و مستغلات است و دلیل خوبی هم دارد.

هنگامی که سایت‌های دیگر به محتوای شما لینک می‌دهند، این سیگنالی به موتورهای جستجو است که در بین مردم طنین‌انداز شده و شایسته رتبه‌بندی بالاتر است.

با این حال، درک این نکته مهم است که همه بک لینک ها از نظر ارزش برابر نیستند.

به عنوان مثال، شما هرگز نباید برای خدماتی که ادعا می کنند قادر به دریافت صدها (یا حتی هزاران) بک لینک برای شما هستند، هزینه پرداخت نکنید.

این پیوندها تقریباً همیشه از مزرعه‌های لینک کم‌ارزش می‌آیند و می‌توانند بیشتر از اینکه به سئو شما کمک کنند به سئوی شما آسیب بزنند.

در عوض، روی ساخت مجموعه‌ای از مقالات منحصر به فرد و ارزشمند کار کنید که دیگران در تخصص شما می‌خواهند به آن پیوند داده و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

همچنین باید ایجاد روابط شریک دوستانه با سایر تولیدکنندگان محتوا در صنعت خود و همچنین شرکای رسانه های محلی را در نظر بگیرید.

5. تلاش های خود را بومی سازی کنید

به طور طبیعی، املاک و مستغلات به عنوان یک صنعت بسیار به مکان خاص بستگی دارد، بنابراین SEO املاک و مستغلات نیز موثر است.

به هر حال، اکثر مشتریان بالقوه شما به دنبال ملک در یک شهر، محله یا منطقه خاص دیگری هستند، به خصوص زمانی که به تبدیل نزدیک می شوند.

گوگل همچنین دوست دارد به جویندگان اطلاعات نتایجی را ارائه دهد که تا حد امکان خاص باشد، بنابراین بومی سازی محتوای شما برای سئوی شما بسیار خوب است.

برای هر یک از مکان هایی که پوشش می دهید صفحات مستقل اختصاصی بسازید و آنها را با محتوای آموزنده و غنی از کلمات کلیدی و اطلاعات مهم درباره کسب و کار خود پر کنید.

وبلاگ سایت خود را به طور منظم با مقالات، راهنماها و موارد دیگر سرگرم کننده، مفید یا ارزشمند به روز کنید.

این بهترین راه برای نشان دادن Google است که در صحنه املاک و مستغلات منطقه منحصر به فرد خود متخصص هستید.

6. سایت خود را در مکان های مناسب ثبت کنید

به آخرین باری که از Google برای جستجوی نوع خاصی از کسب و کار یا خدمات محلی استفاده کردید، فکر کنید.

نتایج جستجوی ارگانیک شما احتمالاً با یک نقشه و به دنبال آن لیستی از شرکت ها در منطقه مشخص شده شروع شده است.

این کسب‌وکارها وجود دارند زیرا به نمایه‌های «Google برای کسب‌وکار من» متصل هستند ، بنابراین می‌خواهید یکی از آن‌ها را برای کسب‌وکار املاک و مستغلات خود نیز تنظیم کنید.

کسب و کار خود را تا حد امکان در فهرست های معتبر ثبت کنید، از Google برای کسب و کار من شروع کنید.

در صورت لزوم، محتوای اضافی مانند عکس‌ها و ویدیوها را اضافه کنید. لیست های خود را به روز نگه دارید و مطمئن شوید که همه آنها با یکدیگر مطابقت دارند.

این به Google کمک می کند تا شما را به عنوان یک کسب و کار محلی قانونی در منطقه شما ببیند.

7. یک وبلاگ املاک و مستغلات راه اندازی و نگهداری کنید

شاید ما در عصر رسانه های اجتماعی زندگی می کنیم، اما وبلاگ نویسی هنوز زنده است.

به علاوه، افزودن یک وبلاگ به وب سایت شرکت شما یکی از بهترین راه ها برای حفظ یک جریان ثابت از محتوای غنی از کلمات کلیدی و مرتبط با صنعت است که موتورهای جستجو دوست خواهند داشت.

فقط مطمئن شوید که به اندازه کافی در مورد انواع محتوایی که قرار است ارسال کنید فکر کنید. در اینجا چند پیشنهاد عالی برای تقویت سئوسایت املاک ارائه شده است.

مقالات آموزنده در مورد محله شما که ممکن است برای صاحبان خانه بالقوه جذاب باشد، از جمله اطلاعاتی در مورد رستوران ها، تفریحات شبانه، مدارس، پیاده روی و هزینه زندگی.

محتوای بصری که به افراد کمک می‌کند تا زندگی خود را در صورت خرید یکی از املاک شما – تورهای ویدیویی، عکاسی حرفه‌ای، تورهای مجازی و غیره، تصور کنند.

فیلم‌ها و اینفوگرافیک‌های دقیق طراحی‌شده برای بررسی عمیق موضوعات کلیدی در یک نگاه.

مصاحبه با صاحبان مشاغل در منطقه شما، نمایه های شرکت های محلی و غیره.

یک برنامه زمان بندی تولید و ارسال محتوا تنظیم کنید و به آن پایبند باشید. همین کار را با کانال های رسانه اجتماعی انتخابی خود انجام دهید و از آنها برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود در اطراف استفاده کنید.

نه تنها مشتریان بالقوه شما باید بدانند چه زمانی می توانند محتوای جدید را از شما ببینند، بلکه موتورهای جستجو وب سایت هایی را دوست دارند که مرتباً و به طور مداوم به روز می شوند.

اگر به فکر پیشرفت کسب و کار اینترنتی خودت هستی پیشنهاد میکنیم از صفحه خدمات سئو سایت ما دیدن فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *