فروش آنلاین بدون داشتن بهترین طراحی سایت فرش برای هیجان انگیز کردن مخاطبان می تواند دشوار باشد.

در عصر طراحی گرافیک برتر، دیگر نمی توانید چیزی کمتر از عالی را به مشتریان خود ارائه دهید. اگر به دنبال راه اندازی یک سایت فرش جدید هستید، هیچ زمانی بهتر از الان نیست.

پس چگونه آن را کار می کنید؟ خوب، وب سایت شما باید در نگاه اول اعتماد خریداران بالقوه شما را برانگیزد. همانطور که آمار نشان می دهد، 48 درصد از کاربران آنلاین اعتبار یک کسب و کار را بر اساس طراحی آن می دانند.

بنابراین راه دیگری برای دور زدن آن وجود ندارد: طراحی سایت فرش از همیشه مهمتر است!

قبل از اینکه نحوه طراحی صفحه اصلی تجارت الکترونیک خود را کشف کنیم، اجازه دهید نگاهی به اصول اولیه بیاندازیم.

طراحی سایت فرش موثر

طراحی های موفق وب سایت تجارت الکترونیک به دلایل مختلف به خوبی کار می کنند. برای شروع، آنها بر سهولت استفاده تمرکز دارند.

تجربه ی کاربر

سازگاری بین پلتفرمی

چیدمان و طراحی بصری سایت

مؤثرترین طراحی‌های وب‌سایت فرش واضح، قابل درک و استفاده آسان است. و اولین قدم در مسیر رسیدن به آنجا طراحی بدون درهم و برهمی است.

آن را ساده نگه دارید

در حالی که افزودن بسیاری از ویژگی های تعاملی یا گرافیکی به یک سایت وسوسه انگیز است، این ویژگی ها می توانند مشتریان شما را تحت تأثیر قرار دهند و آنها را از خود دور کنند.

برای طراحی سایت فرش، ساده همیشه بهتر است. هیچ‌کس نمی‌خواهد روی 5 صفحه کلیک کند، با میلیون‌ها پنجره بازشو سروکار داشته باشد، یا یک منوی ناوبری موجود را جستجو کند. اشتباهات طراحی مانند این منجر به از دست دادن مشتریان می شود و این معادل فروش از دست رفته است.

به طراحی خود طوری برخورد کنید که انگار کاربر نهایی هستید. آیا از مرور سایت خود ناامید می شوید؟ آیا می توانید هر چیزی را که نیاز دارید با یک یا 2 کلیک پیدا کنید؟ آیا منوها و دکمه ها به وضوح و خوانا مشخص شده اند؟ اینها همه ایده هایی هستند که باید در طراحی سایت فرش خود در نظر بگیرید.

سایر عناصر طراحی ساده عبارتند از:

محتوایی که به راحتی قابل اسکن است

فونت های ساده و خوانا

طرح های رنگی یکپارچه

عناصر ناوبری به وضوح قابل شناسایی

دسته بندی محصولات به راحتی قابل پیمایش است

محصول خود را به مشتری نشان دهید، آن را به وضوح توصیف کنید و به او بگویید چگونه می تواند خرید کند.

 

از تصاویر و رنگ ها به نفع خود استفاده کنید

تصاویر بزرگ و باکیفیت راهی عالی برای نمایش محصولات شما در وب‌سایتی است که دارای طراحی ساده است، اجازه دهید تصاویر خودشان صحبت کنند. آنها توجه مشتریان را به خود جلب می کنند و باعث می شوند که بیشتر بدانند.

تصاویر فروش را افزایش می دهند – گاهی تا 40٪ – بنابراین بسیار مهم است که آنها را در جلو و مرکز قرار دهید. مشتریان می‌خواهند بدانند که چه چیزی دریافت می‌کنند و می‌خواهند قبل از خرید آن را از هرجهت که ممکن است ببینند. عکس های تمیز و حرفه ای از محصول شما باعث ایجاد اعتماد می شود.

استفاده از روانشناسی رنگ در طراحی سایت فرش شما نیز ممکن است به مشتریان کمک کند. همه چیز، از رنگ پس‌زمینه‌تان گرفته تا سایه‌ای که یک دکمه ایجاد می‌کنید، می‌تواند منجر به فروش شود.

برخی رنگ‌ها احساسات خاصی را در افراد برمی‌انگیزد، خواه از آن آگاه باشند یا نه. در برخی فرهنگ ها رنگ آبی می تواند احساس اعتماد را افزایش دهد. قرمز می تواند نشان دهنده انرژی، اشتیاق و خطر باشد . رنگ ها همچنین می توانند چیزی در مورد ویژگی های برند شما نشان دهند.

ارزش: رنگ هایی مانند مشکی براق و طلایی براق را می توان برای انتقال لوکس استفاده کرد.

دوره زمانی: برخی از رنگ ها حسی قدیمی یا آینده نگرانه را منتقل می کنند.

استفاده از رنگ و تصاویر به‌عنوان بخشی از طراحی ‌سایت فرش شما می‌تواند هم احساسات را برانگیزد و هم فرد را برای اقدام برانگیزد. برای مثال، فقط قرمز کردن یک دکمه خاص، می‌تواند نرخ کلیک را تا 34 درصد افزایش دهد.

 

سایت خود را برای موبایل بهینه کنید و آن را سریع کنید

همه ما می دانیم که کاربران بیش از هر زمان دیگری در حال مرور وب با تلفن های هوشمند خود هستند. برخی از مردم دیگر حتی رایانه یا لپ‌تاپ ندارند، تلفن‌هایشان تنها منبع دسترسی به اینترنت آنهاست. مشتریان جوان‌تر، مخصوصاً در گروه سنی کم، بیشتر مرور خود را در تلفن همراه انجام می‌دهند.

اگر سایت شما به سختی کار می کند یا اصلاً روی موبایل بارگذاری نمی شود، فروش خود را از دست خواهید داد. مردم خسته می شوند و به سایت دیگری مراجعه می کنند.

سایت شما باید با اندازه صفحه گوشی هوشمند در هنگام بارگذاری تنظیم شود و تصاویر باید به درستی بارگیری شوند. لینک‌ها و دکمه‌های ناوبری باید به همان اندازه که روی لپ‌تاپ یا دسک‌تاپ کار می‌کنند، در موبایل نیز به خوبی و به طور مستقیم کار کنند. شما می‌خواهید مطمئن باشید که همان عملکرد و ظاهر تمیز سایت دسکتاپ خود را حفظ می‌کنید به خصوص در صفحه پرداخت خود.

سایت شما نیز باید سریع باشد. یک صفحه عقب افتاده باعث می شود مردم قبل از اینکه حتی یک محصول را ببینند درباره سایت شما و احتمالاً نام تجاری شما قضاوت کنند. تا زمانی که صفحه شما به 4 ثانیه زمان بارگذاری برسد، 25٪ از بینندگان را از دست داده اید.

برای جلوگیری از کند شدن زمان بارگذاری، به طراحی سایت فرش مینیمالیستی تکیه کنید و به عناصری که استفاده می کنید توجه داشته باشید. از شلوغی بیش از حد صفحه فروشگاه خود با مجموعه ای از گرافیک های تعاملی یا بلوک های متن تصادفی خودداری کنید. آنها زمان بارگذاری شما را کاهش می دهند. از تصاویر خوب استفاده کنید، اما مطمئن شوید که در فرمت‌های فایل فشرده نیستند. تصاویر JPG با کیفیت بالا به خوبی در وب نمایش داده می شوند، در حالی که بارگیری فایل های PNG عظیم زمان بیشتری می برد.

 

از نظرات و توصیفات استفاده کنید

یکی از اولین کارهایی که مردم هنگام تحقیق درباره یک محصول جدید انجام می دهند، بررسی نظرات مشتریان است. نظر دیگران در مورد محصول چیست؟ نظر دوستانشان در مورد آن چیست؟ تجربه آنها در کل شرکت شما چگونه بود؟ این نوع اطلاعاتی است که شما می خواهید مردم ببینند.

یک سیستم رتبه‌بندی را به طراحی ‌سایت فرش خود اضافه کنید و از مشتریان بخواهید نظرات صادقانه خود را ارائه کنند. البته سعی کنید تا جایی که می توانید موارد مثبت را به دست آورید. دیدن مجموعه ای از بررسی های 4 و 5 ستاره اعتماد افراد را تقویت می کند. و افرادی که به شما اعتماد دارند به احتمال زیاد برای محصول یا خدمات شما هزینه پرداخت می کنند.

توصیفات را نیز در جایی در سایت خود عمومی کنید. آنها را به وبلاگ یا صفحه پرداخت اضافه کنید. اگر می توانید تصاویر مشتریان خود را به توصیفات آنها اضافه کنید. دیدن یک بررسی خوب از شخصی با چهره واقعی، نه فقط یک آواتار، باعث ایجاد اعتماد در مشتریان جدید می شود.

راه دیگری برای ایجاد اعتماد، گنجاندن یک صفحه پرسش و پاسخ آسان در طراحی وب سایت فرش شما است. در آنجا به متداول ترین سوالات مشتریان خود پاسخ دهید. آن را در منوهای پیمایش بالا و پایین قرار دهید و در صورت لزوم از سایر قسمت های سایت خود به آن پیوند دهید. حتی ممکن است در نظر داشته باشید که یک انجمن راه اندازی کنید تا به سایر مشتریان باتجربه نیز اجازه دهید به سؤالات پاسخ دهند.

 

اگر به فکر پیشرفت کسب و کار اینترنتی خودت هستی پیشنهاد میکنیم از صفحه خدمات طراحی سایت ما دیدن فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *