بهینه سازی موتور جستجوی پزشکی (به طور خلاصه سئوسایت پزشکی) به فرآیند بهبود رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت مراقبت های بهداشتی شما برای دستیابی و تبدیل بیماران بیشتری که به خدمات مراقبت های بهداشتی نیاز دارند اشاره دارد.

به عبارت دیگر، سئو برای عمل پزشکی عبارت است از: یک استراتژی بازاریابی مراقبت های بهداشتی برای بالا بردن رتبه وب سایت و صفحات شما در موتورهای جستجوی مختلف، برای کلمات کلیدی مرتبطی که بیماران بالقوه به دنبال آن هستند. این به بهبود ترافیک وب سایت بدون صرف هزینه برای تبلیغات کمک می کند.

به عنوان مثال، فرض کنید پزشک شما در زمینه بیماری های عروقی تخصص دارد. هنگامی که بیمار در جستجوی Google به دنبال پزشک برای واریس می گردد، صفحه نتایج جستجو لیستی را برای متخصصان عروق اطراف در عرض چند میلی ثانیه نمایش می دهد.

صفحاتی که طبق الگوریتم بالاترین امتیاز را کسب کرده اند در بالای صفحات جستجو قرار دارند، در حالی که صفحات کمتر مرتبط در پایین یا صفحات بعدی قرار دارند. بیمار در جستجوی پزشک واریس نام شما را نخواهد دید مگر اینکه وب سایت پزشکی شما برای نتایج جستجوی محلی بهینه شده باشد.

داشتن یک استراتژی جامع برای سئوی پزشکی بسیار مهم است زیرا الگوریتم های جستجو پیچیده تر می شوند و رقابت برای سئو وب سایت های پزشکی افزایش می یابد.

 

آیا سئوسایت پزشکی واقعا مهم است؟

سئو یک استراتژی بازاریابی است که به مشتریان بالقوه کمک می کند تا وب سایت شما را با آسان تر کردن جستجوی آن پیدا کنند.

از طریق یک SEO موثر مراقبت های بهداشتی ، اکثر بیمارانی که از وب سایت شما بازدید می کنند، به صورت ارگانیک و نه از طریق تبلیغات پولی، رسانه های اجتماعی یا ارجاعات به دست می آیند.

با افزایش مداوم بازاریابی دیجیتال، سئو به مهم ترین محرک بیماران جدید به سمت اقدامات مراقبت های بهداشتی تبدیل شده است.

اگر روی سئو سرمایه گذاری نکنید، به سادگی کلیک و تبدیل صبورانه را به رقبای خود هدیه می دهید.

 

عناصر سئو سایت پزشکی

بهینه سازی وب سایت شما باعث می شود تا سایت های موتورهای جستجو بتوانند وب سایت شما را درک کنند و بیماران بالقوه شما را پیدا کنند.

اینها عناصری هستند که باید بر روی آنها تمرکز کنید تا به سئوی سلامتی خوب برسید:

 

سئوی خارج از صفحه

سئوی خارج از صفحه در مورد بهبود فاکتورهای رتبه بندی است که مستقیماً به وب سایت شما مرتبط نیستند.

گوگل بک لینک ها، فهرست دایرکتوری های آنلاین مرتبط و بررسی های Google My Business را برای تایید اعتبار یک وب سایت در نظر می گیرد.

اگر بسیاری از وب‌سایت‌ها به وب‌سایت شما پیوند دارند، احتمالاً فهرست‌های دایرکتوری تمرین دقیق و حجم بالایی از بررسی‌ها دارید. سپس مطب شما به عنوان مکانی که بیماران مایلند از خدمات پزشکی شما بازدید و تجربه کنند برجسته خواهد شد.

 

سئو در سایت

سئوی درون سایت بر بهبود چندین جنبه از وب سایت شما، از جمله کلمات کلیدی استفاده شده و کیفیت محتوا و صفحات جداگانه تمرکز دارد.

تحقیقات کلمات کلیدی مشخص می کند که بیماران در منطقه محلی شما از کدام عبارات جستجو استفاده می کنند، زمانی که به دنبال ارائه دهندگان مشابه شما هستند.

گوگل و سایر موتورهای جستجو محتوای معتبری را دوست دارند که موضوعات را به طور عمیق توضیح دهد. از نشان دادن رهبری خود نترسید و به طور مرتب محتوای جدید و جذاب ارسال کنید.

علاوه بر این، موتورهای جستجوی اصلی روی نشان دادن نتایج متمرکز به بیماران متمرکز هستند که شامل وب‌سایت‌های تمرین محلی است. بنابراین، اضافه کردن نام، آدرس و شماره تلفن خود در هر صفحه بسیار مهم است.

 

سئو فنی

سئوی فنی تمام عناصر پنهان رتبه بندی موتورهای جستجو مانند توسعه و بهینه سازی وب سایت شما را پوشش می دهد.

چگونه در موتورهای جستجو برتر شویم

1. به طور منظم وب سایت پزشکی خود را بازرسی کنید

به طور منظم یک ممیزی کامل سئوی سایت پزشکی خود را انجام دهید تا به ایجاد یک پایه برای نحوه عملکرد وب سایت شما از نظر سئوی پزشکی کمک کند. انجام این کار همچنین راهی برای اندازه گیری پیشرفت کلی تلاش های بازاریابی پزشکی شما فراهم می کند.

حسابرسی وب سایت شامل:

  • امتیاز سلامت سایت
  • گزارش امنیت سایت
  • ساختارهای سئو داخلی
  • تجزیه و تحلیل محتوای صفحه
  • تجزیه و تحلیل رقبا
  • ردیابی لینک های داخلی شکسته
  • تست امتیاز سرعت صفحه

2. وب سایت سریع، ایمن، سازگار با موبایل و بهینه

سرعت

اکثر کاربران وب سایت شما را اگر بیش از سه ثانیه طول بکشد، سایت شما را رها می کنند. گوگل از این موضوع آگاه است و یک وب سایت کند را در بالای صفحه قرار نمی دهد زیرا آنها می خواهند بهترین منابع را ارائه دهند.

سرعت وب سایت شما چقدر باید باشد؟ گوگل می گوید دو ثانیه آستانه است، اما آنها کمتر از نیم ثانیه را هدف قرار می دهند. اگرچه سرعت صفحه وب مهم ترین عامل رتبه بندی نیست، اما به امنیت نزدیک است.

 

امنیت

بر اساس گزارش، 85 درصد از مصرف کنندگان اگر داده ها از طریق یک اتصال ناامن ارسال شود، خرید خود را رها می کنند. اکثر آنها حتی یک وب سایت ناامن را مرور نمی کنند.

امنیت بخش اساسی هر کسب و کاری است. اگر کسب و کار مراقبت های بهداشتی شما یک وب سایت امن (HTTPS) ندارد، مشکلات بزرگتری نسبت به سئو دارید.

 

سازگاری با موبایل

به گفته گوگل ، 77 درصد از دارندگان گوشی های هوشمند در شش ماه گذشته از گوشی های هوشمند خود برای یافتن خدمات بهداشتی محلی استفاده کرده اند. اکثر آنها به احتمال زیاد یک سایت تلفن همراه را در صورتی که استفاده از آن آسان باشد، دوباره بازدید و یا به اشتراک بگذارند.

 

بهينه سازي

متا تگ عنوان یک صفحه وب یک سیگنال رتبه بندی اصلی است. قبلاً توضیحات متا اهمیت بیشتری داشت، اما Google اکنون می‌تواند توضیحات متا را بر اساس محتوا خودکار کند. هر دو بخش باید تکمیل شود.

3. محتوای با کیفیت

سئو برای اقدامات پزشکی همه چیز در مورد محتوا است. وب سایت شما باید پر از محتوای مرتبط و با کیفیت باشد تا به بیماران بالقوه شما و گوگل ثابت کنید که سایت شما در آن بازار خاص معتبر است.

هرچه وب سایت شما معتبرتر باشد، در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالاتری خواهید داشت.

[چگونگی ایجاد استراتژی محتوای مراقبت بهداشتی متقاعد کننده و سازگار با سئو: استراتژی اقیانوس محتوا: تبدیل 1 مقاله به دریایی از محتوای آنلاین ]

 

برای بهینه سازی محتوای خود برای سئو، باید محتوایی پیرامون کلمات کلیدی تخصصی مراقبت های بهداشتی خود ایجاد کنید.

اگرچه هر تخصص منحصر به فرد است، اکثر بیماران خدمات محلی را می خواهند. اگر کار شما بر خدمات سلامت زنان متمرکز است.

 

می‌توانید حدس بزنید که بیماران شما چه کلمات کلیدی را جستجو می‌کنند، یا یک متخصص سئوی مراقبت‌های بهداشتی را استخدام کنید تا بفهمید چه چیزی را جستجو می‌کنند. از پر کردن کلمات کلیدی (تبدیل کردن هر کلمه به یک کلمه کلیدی) اجتناب کنید زیرا ممکن است گوگل متوجه شود و شما را جریمه کند.

5. ساختمان لینک اتوریتی

آیا می دانستید که لینک بازگشت به سایت شما یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل است؟ موتورهای جستجو دوست دارند بسیاری از دامنه های منحصر به فرد را ببینند که به سایت شما پیوند می زنند تا اعتبار وب سایت شما را تأیید کنند.

رتبه بندی موتورهای جستجوی شما بیشتر تحت تأثیر کیفیت پیوندهای شما، مانند سایت، فهرست فهرست ها و حتی نمایه های رسانه های اجتماعی قرار می گیرد.

 

6. نمایه کسب و کار من در Google بهینه شده است

بیماران مدرن خدمات بهداشتی نزدیک به خانه را می خواهند و جستجوهای حاوی عبارت “نزدیک به من” از سال های گذشته دو برابر شده است . از این رو، شما به یک صفحه Google برای کسب و کار من بهینه و رقابتی نیاز دارید.

بیماران محلی باید شما را در بسته های محلی Google پیدا کنند. بسته محلی گروهی از 4 تا 5 لیست تجاری است که در بالای نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شود. این تنها چیزی است که جستجوگران می توانند در تلفن همراه بدون پیمایش به پایین ببینند.

بسته‌های محلی Google از چندین مکان بیرون کشیده می‌شوند، اما اکثر آنها از صفحه Google My Business شما هستند. از صحت اطلاعات زیر اطمینان حاصل کنید.

  • دسته شرکت
  • شماره تلفن اصلی
  • توضیحات شرکت
  • ساعات عملکرد
  • آدرس یا منطقه خدمات

 

7. بررسی آنلاین برای SEO محلی ایجاد کنید

تا حد امکان نظرات مثبت آنلاین را از بیماران راضی دریافت کنید، به خصوص آنهایی که رویه های خاصی را ذکر می کنند که می خواهید در نتایج موتورهای جستجو رتبه بندی کنید. بررسی خودکار می‌تواند این فرآیند را برای تمرین شما کارآمدتر کند.

دستگاهی را آماده کنید که بیمار شما بتواند از آن در مرکز شما استفاده کند تا تجربه بیمار خود را در مقیاس 1-10 رتبه بندی کند. یک اعلان پیگیری خودکار از طریق ایمیل برای کسانی که نمرات بالایی داده‌اند ارسال می‌شود تا از آنها بخواهد در سایت شما نظر بدهند. آن نظرات مثبت مستقیماً در وب سایت شما نشان داده می شود.

از سوی دیگر، کسانی که امتیازات ضعیفی می‌دهند، عقب نمانند. برای بهبود مدیریت شهرت خود، می توانید از بیمار بخواهید تا نگرانی های خود را توضیح دهد و به شما اجازه دهد تا مشکل را حل کنید.

با یک متخصص بازاریابی سئو پزشکی قابل اعتماد شریک شوید

بهینه سازی موتورهای جستجو یک زمینه همیشه در حال تغییر است. آنچه امروز کار می کند ممکن است فردا کار نکند.

عوامل زیادی بر رتبه‌بندی موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارند (گوگل حداکثر 200 دارد)، اما هر عامل وزن متفاوتی دارد و می‌تواند (و اغلب هم) در طول زمان تغییر کند.

 

اینها رایج ترین عواملی هستند که بر رتبه سئو شما تأثیر می گذارند:

  • بهینه سازی وب سایت
  • بهینه سازی Google برای کسب و کار من (GMB).
  • بررسی آنلاین پزشک
  • تعداد دامنه هایی که به سایت شما پیوند دارند
  • تعداد لینک های وب سایت شما
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • محتوای با کیفیت

برای ایجاد یک حضور آنلاین قوی و غیرقابل مقاومت، با یک بازاریاب پزشکی قابل اعتماد که از پیچیدگی ایجاد استراتژی های بازاریابی دیجیتال در مراقبت های بهداشتی آگاه است، شریک شوید.

اگر به یک شریک متخصص برای کمک به سئو سایت پزشکی خود نیاز دارید، با جاب تیم تماس بگیرید.

ما در کنار پزشکان کار می کنیم تا تجارت آنها را از طریق خدمات سئو سایت پزشکی اثبات شده خود توسعه دهیم. امروز با ما تماس بگیرید تا درباره ما بیشتر بدانید!

 

اگر به فکر پیشرفت کسب و کار اینترنتی خودت هستی پیشنهاد میکنیم از صفحه خدمات سئو سایت ما دیدن فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *