با توجه به رشد و گسترش صنعت مد و لباس، امروزه فروش پوشاک از اهمیت بالایی برخوردار است. مشتریان به دنبال بروزترین مدل‌های بازار هستند. سلیقه خریداران با هم بسیار متفاوت است و این موضوع سبب میشود فروشنده نتواند با توجه به محدودیت مکانی مغازه نیاز تمام سلایق را رفع کند. همچنین به علت تجمع مشتریان در فروشگاه و یا مغازه لباس فروشی، دسترسی به محصول یا کالای مورد نظر دشوار به نظر می‌رسد. به طور کلی میتوان گفت روش‌های سنتی برای فروش محصولات محدودیت‌ها و معایبی با خود به همراه دارند. طراحی سایت پوشاک مشکلات فروش فیزیکی را از بین می‌برد یا به حداقل می‌رساند. طراحی سایت پوشاک در هر لحظه از شبانه روز بدون نیاز به فروشنده تمام اطلاعات مورد نیاز کاربر درباره طرح، رنگ، جنس، دوخت و… لباس را در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین سایت پوشاک قابلیت مدیریت داشته و با توجه به نیاز، خواسته و پیشنهادات مشتریان میتواند سازماندهی شود.

مشاوره طراحی سایت پوشاک

مشاوره طراحی سایت امری تخصصی بوده که به صورت جلسه ای حضوری، تلفنی و یا مجازی بین کارفرما و یک فرد متخصص در حوزه طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ انجام می شود.

مشاوره طراحی سایت پوشاک به منظور تعامل و هم فکری بین کارفرما و مشاور طراحی سایت بابت کاهش هزینه های جانبی، تصمیم گیری درست، تعیین استراتژی مناسب و کوتاه کردن مسیر موفقیت برای یک کسب و کار صورت می گیرد که بهتر است قبل ازهر نوع اقدامی در مورد در طراحی سایت ازراهنمایی ها و تجربه یک مشاوره حرفه ای طراحی سایت استفاده نمایید.

هزینه طراحی سایت پوشاک

قیمت طراحی سایت پوشاک با توجه به نیاز و خواسته شما در بازه‌های گوناگونی قرار میگیرد. امکانات استفاده شده در سایت سبب تغییر هزینه‌ی طراحی سایت میشود. همچنین طراحی اختصاصی سایت هزینه بالاتری به همراه دارد، البته باید به این موضوع که سایت اختصاصی موجب برندسازی و افزایش فروش میشود نیز توجه کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران جاب تیم تماس گرفته و شرایط مطلوب خود را با آن‌ها در میان بگذارید تا با بررسی بازار کار هزینه طراحی سایت را در اختیارتان قرار دهند.

ضرورت طراحی سایت پوشاک

امروزه استفاده از فضای مجازی و اینترنت به شدت افزایش یافته است. همین امر سبب شده تا اکثر کسب و کارها برای رفع مشکلات و همچنین گسترش شغل خود به همگام سازی  با این فضا بپردازند. فروش پوشاک یکی از مشاغلی میباشد که در بازار کار پتانسیل بالایی برای رشد و برندسازی دارد. اما برای این برندسازی باید اقدامات مختلفی صورت بگیرد.

استفاده از فضای آنلاین که بسیاری از افراد جامعه این روزها از آن استفاده میکنند میتواند بسیار موثر باشد. تولید کنندگان لباس برای افزایش درآمد خود میتوانند با طراحی سایت پوشاک تمامی واسطه‌ها را از بین برده و با قیمت مناسب تری پوشاک تولید شده را به مشتریان ارائه دهند. همچنین برای فروشندگان، ایجاد یک سایت پوشاک در جهت معرفی برند به مشتریان و بالا بردن میزان فروش لباس، بسیار کارآمد میباشد. طراحی سایت همچنین امکان فروش در سطح بین المللی را به وجود می‌آورد.

با بکارگیری ویژگی‌هایی همچون چند زبانه کردن سایت، افراد با هرزبان و فرهنگ میتوانند به سهولت اطلاعات و جزئیات پوشاک را مورد بررسی قرار داده ومحصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. در نتیجه میتوان گفت طراحی سایت پوشاک، به صادرات کشور نیز یاری می‌رساند. در صورتی که در روش‌های سنتی این عمل بسیار زمان گیر بوده و نیاز به بازاریاب دارد. همچنین صادرات محصول در فروش پوشاک به صورت سنتی به اعتبار و برند فروشنده یا تولید کننده بستگی دارد، که این اعتبار حاصل چندین سال کار در زمینه صنعت پوشاک و لباس میباشد.

امکانات طراحی سایت پوشاک

باید همواره توجه شود که هدف از طراحی سایت چیست. چرا یک تولیدکننده یا فروشنده که به میزان قابل قبولی فروش دارد و مشتریان خود را بعد از مدت زمانی طولانی بدست آورده باید از سایت استفاده کند. جواب مشخص است، زیرا سایت باعث بهبود عملکرد روش‌های سنتی میشود و مشکلات آن را با توجه به امکاناتی که دارد کاهش میدهد.
امکانات، نقش اساسی و مهمی در طراحی یک سایت دارند. امروزه بسیاری از مشاغل از سایت برای رونق و گسترش خود بهره میگیرند، اما آیا تمامی آن‌ها موفق هستند؟ خیر، زیرا با توجه به کسب و کار خود امکانات خوب و قابل استفاده ای در اختیار کاربران قرار نداده‌اند. کلید موفقیت در طراحی یک سایت امکانات آن است. برخی از ویژگی‌ها و امکانات طراحی سایت پوشاک عبارتند از:

  • چند زبانه بودن سایت پوشاک

از امکانات مهم در طراحی یک سایت پوشاک چند زبانه بودن آن است. اگر سایت پوشاک برندسازی شده باشد و از سئوی قدرتمندی برخوردار باشد، با در نظر گرفتن اینکه سایت در دسترس عموم مردم قرار میگیرد، امکان دیده شدن آن توسط کاربران خارجی بسیار زیاد است. با قرار دادن زبان‌های روز دنیا در سایت، که در اکثر کشورها استفاده میشود، میتوان پلی برای ارتباط با کشورهای خارجی ایجاد کرد. در نتیجه بکارگیری این ویژگی میتواند کسب و کار شما را در سطح بین المللی گسترش دهد.

  • استفاده از تصاویر با کیفیت

یکی از چالش‌های استفاده از سایت، ایجاد اعتماد در کاربران است. برای  تبدیل کاربر به مشتری بالفعل و در نهایت مشتری وفادار باید میزان اعتماد و اطمینان او را افزایش داد. یکی از راه‌ها برای اعتمادسازی در کاربران استفاده از تصاویر با کیفیت است، تصاویری که بدون کپی شدن از منابع دیگر و به صورت یونیک تهیه شده باشند. باکیفیت بودن تصاویر به مخاطب این امکان را میدهد که با دقت پوشاک و لباس مورد نظر خود را از لحاظ دوخت و رنگ مورد بررسی قرار داده و آن را خریداری کند.

  • صفحه تماس با ما

از دیگر امکاناتی که موجب اطمینان کاربران میشود، بکارگیری درست از صفحه تماس با ما میباشد. با به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی چون شماره تماس، آدرس فروشگاه یا تولیدی و آدرس پلتفرم‌های مختلف برای دنبال کردن، میتوانید اعتبار خود را در ذهن کاربران افزایش دهید. به دلیل سو استفاده‌های بسیاری که در فضای مجازی اتفاق می‌افتد، صفحه تماس با ما میتواند از بروز شک و دودلی برای خرید در مخاطبان جلوگیری کند.

  • نوار و فیلتر جست وجو

به دلیل نمایش و عرضه گسترده پوشاک در دسته بندی‌های گوناگون، گاهی یافتن یک لباس خاص برای کاربر دشوار به نظر میرسد. برای پیشگیری از سردرگمی مشتری و در نتیجه از دست دادن آن امکاناتی چون نوار و فیلتر جستوجو مورد استفاده قرار میگیرند.
نوار جستوجو به کاربر این امکان را میدهد تا لباس یا دسته بندی مورد نظر خود را سرچ کرده و به راحتی به آن دسترسی پیدا کند. فیلتر جستوجو نیز با مشخص کردن مواردی همچون جنس، طرح، رنگ و… کالاهای محدود به ویژگی‌های مورد نظر کاربر را در اختیار او قرار میدهد.

  • تولید محتوای با ارزش و یونیک

از موارد مهمی که در افزایش ترافیک و سئوی سایت بسیار پراهمیت است استفاده از محتوای با ارزش و با کیفیت میباشد. تولید محتوایی که کپی نشده و اطلاعات، نکات و موارد مورد نیاز کاربر را در اختیار او قرار میدهد باعث بالا رفتن رتبه سایت در ذهن کاربر میشود.
استفاده از محتوای خوب باعث میشود تا کاربر هر زمان نیاز به اطلاعات در زمینه پوشاک داشته باشد به سایت شما مراجعه کند. برخی از محتواهای قابل ارائه در سایت پوشاک عبارتند از: آخرین مد و طراحی لباس در سراسر جهان، تفاوت‌های دوخت و جنس برای پوشاک مختلف، پوشاک مناسب برای الگوهای بدنی گوناگون و…

  • درج اطلاعات و قیمت محصولات

توضیح درباره لباس و پوشاک از جمله امکانات پرکاربرد در طراحی سایت پوشاک میباشد. با بیان دقیق جزئیات درباره رنگ، طرح، دوخت، قیمت، سایز و حتی کاربرد لباس، کاربر میتواند بین گزینه‌های موجود تمام بررسی‌های لازم را انجام داده و پوشاک مورد نظر خود را تهیه کند.

  • پیشنهادهای ویژه و تخفیف

اگر طراحی سایت پوشاک به صورت اختصاصی انجام گیرد، ویژگی‌های بیشتری  در اختیار کاربران قرار میدهد. طراحی اختصاصی سایت دارای هزینه بیشتری می‌باشد، اما در گذر زمان فروش و سود بالایی به همراه دارد. یکی از امکانات مورد استفاده در طراحی سایت پوشاک اختصاصی ارائه و پیشنهادهای ویژه و با تخفیف به کاربر است. پیشنهادات مختلف که دارای تخفیف میباشند کاربر را راغب به بازدید از محصول و حتی خرید آن میکنند.

  • استفاده از ویدیو

از امکانات مهم در طراحی سایت لباس بکارگیری ویدیو میباشد. برای نشان دادن سایز وتن خور لباس استفاده از ویدیو بسیار موثر است. با تهیه ویدیوهای با کیفیت کاربران به سهولت، زیبایی و اندازه لباس را مشاهده کرده و با اطمینان بیشتری لباس مورد نیاز خود را خریداری میکنند. همچنین استفاده از ویدیو در نظر کاربران بسیار جذاب بوده و نسبت به متن و تصویر تاثیر بسزایی دارد. استفاده از چندین ویدیو در سایت به سئوسایت یاری میرساند.

امکانات ویژه در جاب تیم در طراحی سایت پوشاک

علاوه بر ویژگی‌های موجود در طراحی سایت پوشاک که به برخی از آن‌ها اشاره شد، جاب تیم امکانات ویژه‌ای در اختیار شما قرار میدهد. متخصصان جاب تیم در زمان کمتر از یک هفته به درخواست شما، سایت مورد نظر را طراحی میکنند. همچنین به صورت یک ساله از سایت و مشکلات آن پیشتیبانی میکنند. جاب تیم به مدت یک سال هاست و دامنه رایگان در اختیار شما قرار داده و محتوای اولیه سایت را برای سهولت بیشتر شما تولید میکند.

برای آگاهی از روند کار در جاب تیم و بررسی خدمات و امکانات ویژه طراحی سایت پوشاک با مشاوران جاب تیم تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *