طراحی سایت نمایشگاهی اصولا برای گالری‌های هنری، نمایشگاه‌های فصلی و موزه ها  که اقدام به برپایی نمایشگاه می‌کنند مانند فروشگاه‌های لوازم خانگی و یا اتومبیل، نمایشگاه‌هایی که متناسب با یک رویداد برگذار می‌شوند مانند نمایشگاه‌های نوروزی و … مناسب است. مدیران این نمایشگاه‌ها می‌توانند اخبار نمایشگاه، تاریخ برپایی، گالری تصاویر، تجربه‌ها و … را در سایت خود به اشتراک ‌بگذارند.

امکانات طراحی سایت نمایشگاهی

بی شک یکی از پرسودترین راه ها در هر کسب و کاری داشتن یک نمایشگاه بزرگ از کسب و کار و به نمایش گذاشتن محصولات یا خدمات خود است، قطعا هر نمایشگاهی می تواند با محدودیت هایی هم از سمت برگزار کننده و هم از سمت بازدید کننده می تواند داشته باشد، اما با طراحی سایت نمایشگاهی خیلی از این محدودیت ها وجود نخواهد داشت و این موارد محدودیت ها به امکانات تبدیل خواهد شد، برخی از این امکانات را می توان به موارد زیر نام برد :

  • نمایش نامحدود فروشنده یا عرضه کننده
  • نمایش نا محدود محصول یا خدمات
  • معرفی نامحدود برند
  • امکان فروش آنلاین
  • امکان ثبت برند و محصول توسط کاربر
  • امکان نمایش فروشنده یا ارائه کنند خدمات مرتبط
  • امکان مقایسه بین عرضه کننده و فروشنده ها
  • و……

برخی از امکانات نیز با توجه به خواسته کارفرما است که در صورت امکان اضافه شدن به سایت توسط تیم طراحی سایت نمایشگاهی ما اضافه خواهد شد.

هزینه طراحی سایت نمایشگاهی

تنها راه محاسبه هزینه طراحی سایت نمایشگاهی ارتباط با مشاوران متخصص ما است، شما می توانید با مشاوران ما به صورت رایگان در ارتباط باشید تا متخصصین ما با توجه به نیاز وسعت کسب و کار شما بهترین پیشنهاد را به شما بدهند، اما امکانات و خواسته های شما نیز می تواند بر روی محاسبه هزینه تاثیر گذار باشد.

نمایشگاه ها برای تعامل و آموزش جامعه ساخته شده اند. طراحی سایت نمایشگاهی شما می تواند اولین قدم شما برای تبلیغ نمایشگاه ها با حداقل تلاش باشد و در عین حال تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

چرا به سایت نمایشگاه نیاز دارید

با استفاده از وب سایت خود به عنوان یک پورتال دیجیتال، می توانید به صورت بصری به بازدیدکنندگان خود نشان دهید که در طول بازدید چه انتظاراتی دارند.

  1. در نگاه اول تحت تاثیر قرار بگیرید

هر نمایشگاه موضوع و مخاطب مشخصی دارد، به همین دلیل است که طراحی و لحن کلی شما باید به گونه‌ای باشد که بازدیدکنندگان بالقوه شما را جذب کند.

  1. پیدا کردن چیزها را آسان کنید

اطلاعات ضروری مانند مجموعه های موزه، رویدادهای جاری، مکان و مسیر، منابع مربیان باید به راحتی در دسترس باشد.

  1. روابط خود را تقویت کنید

بازدیدکنندگان اگر آن را جالب و مرتباً به روز می کنند، احتمالاً به طور مکرر به آن باز می گردند. شما می توانید بازدیدکنندگان معمولی خود را تشویق کنید تا در خبرنامه ها و گروه های عضویت خود ثبت نام کنند.

  1. از فناوری های جدید استقبال کنید

ویدئوها، واقعیت مجازی، سیستم وفاداری، و رزرو آنلاین تنها برخی از فناوری‌های جدیدی هستند که تجربه مشتری را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. آیا به ایجاد یک تجربه کاملاً فراگیر از رزرو تا بازدید با یکپارچه سازی وب سایت و برنامه تلفن همراه فکر کرده اید؟

چند نکته مفید که می تواند به طراحی سایت نمایشگاهی شما کمک کند

از عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید

بازدیدکنندگان شما علاقه مند به دیدن بهترین و جدیدترین مجموعه های شما هستند. در صورت امکان، از یک تیم حرفه ای بخواهید که چندین عکس و فیلم از دیدگاه های مختلف بگیرد.

بازدید از آن را بسیار آسان کنید

ارائه رزرو آنلاین، جهت ناوبری، دستیار تور برنامه وب/موبایل می تواند تجربه بازدیدکنندگان شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید

تا حد امکان با بازدیدکنندگان خود ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشید. از طریق شبکه های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کنید. محتوای خود را در قالب های مختلف و مخاطبان هدف مجدداً هدف گذاری کنید.

ارتباط را آسان کنید

به بازدیدکنندگان خود گزینه های مختلفی برای تماس با شما بدهید. برخی از افراد ممکن است یک تماس تلفنی سریع را ترجیح دهند در حالی که برخی دیگر ممکن است فرم خوب قدیمی را انتخاب کنند.

ارائه تجربه مفید سفر

بازدید از نمایشگاه اغلب یک سفر یک روزه است. به بازدیدکنندگان خود اطلاعاتی در مورد امکانات، جاذبه ها و رویدادها در محل (یا مجاور) ارائه دهید تا به آنها کمک کنید روز خود را برنامه ریزی کنند.

وب سایت خود را در دسترس قرار دهید

نمایشگاه ها اغلب ملزم به پاسخگویی به مخاطبان گسترده از جمله افراد دارای معلولیت هستند. این یک کار پرهزینه، خسته کننده و در عین حال بسیار پر ارزش است.

می توانید با یک صفحه فرود یا یک وب سایت ساده شروع کنید و سپس آن را در طول مسیر بهبود دهید. شما همچنین می توانید بزرگ شوید و روی یک راه حل بسته وب سایت کاملا سفارشی سرمایه گذاری کنید که شما را از بقیه متمایز می کند.

 

اگر به فکر پیشرفت کسب و کار اینترنتی خودت هستی پیشنهاد میکنیم از صفحه خدمات طراحی سایت ما دیدن فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *