همه چیز معمولاً با یک ایده در ذهن کسی شروع می شود. اتفاق بعدی بستگی به این دارد که چه نوع فردی این ایده را دارد. گاهی اوقات با سرعت رعد و برق حرکت می کند، گاهی اوقات با دقت در یک دوره زمانی طولانی تحت فشار قرار می گیرد. در هر صورت، اگر شما یک کارآفرین هستید، همیشه نیاز به یک وب سایت خلاق وجود دارد، زیرا این چیزی است که در دنیای مدرن به سختی می توانید از آن اجتناب کنید. اینکه شما به یک وب سایت نیاز دارید، واضح است. بیایید بیشتر بگوییم. تا زمانی که وب سایت استارتاپ شما آنلاین نباشد، مطلقاً هیچ کس از شما خبر نخواهد داشت.

 

آنها اهداف متعددی را دنبال می کنند:

کسب و کار را معرفی کنید

شهرت خوبی ایجاد کنید

ایجاد اعتماد و اعتبار

از محصولات/خدمات جدید مطلع شوید

آزمایش یا تخفیف را پیشنهاد دهید

نمایش نظرات

 

همه این اهداف را می توان با ایجاد یک وب سایت ارزشمند که مشتریان بالقوه آن را درک کنند و به اندازه کافی برای به یاد آوردن شرکت شما لذت ببرند، دست یافت. به همین دلیل است که این سوال که چگونه یک طراحی سایت استارت آپ ها ایجاد کنیم ، موضوع بسیار داغی است.

از نظر فنی، روند یکسان است، زیرا به پیش نویس ها و سایر اطلاعات مرتبط نیاز دارید. با این حال، در سطح عمیق‌تر، طراحی وب برای استارت‌آپ‌ها کاملاً متفاوت از طراحی برای برندهای معروفی مانند آدیداس است. بیایید ببینیم با نگاهی به بهترین سایت های استارت آپی، چه کاری می توان انجام داد تا آن موج موفقیت را گرفت.

 

یک وب سایت استارت آپی خوب چیست؟

برای خوب بودن، طراحی سایت استارت اپی باید کاملاً فکر شده و کاربرپسند باشد. علاوه بر این، شما باید از ناوبری آسان برای کاربران مراقبت کنید. و در اینجا چند نکته ساده دیگر وجود دارد که به شما در مسیریابی کمک می کند:

همه فرآیندها و عملکردها را ساده کنید.

ماهیت پروژه خود را در چند کلمه بگویید.

به مینیمالیسم بچسبید.

مطمئن شوید که تمام متن در صفحات شما قابل خواندن است.

 

اگر این اولین سایت شماست و تجربه ایجاد وب سایت ندارید، باید از طراحان سایت آنلاین استفاده کنید. این بسیار راحت است و به شما امکان می دهد از الگوهای بسیاری استفاده کنید.

 

چگونه یک طراحی سایت استارت آپی راه اندازی کنیم

با وجود تعداد زیادی وب‌سایت که هر روز ظاهر می‌شوند، وب‌سایت شما قطعاً باید برجسته باشد و توجه را به خود جلب کند. در غیر این صورت، هیچ شانسی برای رشد شرکت شما وجود نخواهد داشت. به همین دلیل است که یادگیری نکات و ترفندهایی در مورد طراحی وب سایت برای کسب و کارهای نوپا ضروری است. اگر آنها را در زیر کمربند خود قرار دهید، بازیکن قوی تری در بازار فعلی خواهید بود.

برای این منظور، ما پنج نکته را آماده کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند در مسیر ایجاد یک طراحی ‌سایت استارت آپی راه‌اندازی شروع کنید . امیدواریم بتوانید وکتور مناسب را انتخاب کنید!

 

توجه را در 5 ثانیه اول جلب کنید

با مرور تعداد بی پایانی از صفحات، کاربران معمولاً زمان زیادی را برای هر کدام صرف نمی کنند. بیشتر از آن، اگر در پنج ثانیه اول واقعاً علاقه مند نشدند، به احتمال زیاد به هیچ وجه با این وب سایت ادامه نخواهند داد. واداشتن آنها به تمام صفحات کار بسیار دشواری است، اگرچه غیرممکن نیست.

هنگامی که با افراد جدید ملاقات می کنیم، روند مشابه است. با گذراندن مدتی با هم، شروع به درک زیبایی درونی، ویژگی های اخلاقی خوب، نگرش مثبت، حس شوخ طبعی و همه چیز می کنیم. با این حال، در همان ابتدا، ما به چشم انداز بصری توجه می کنیم. اگر این کاملاً خارج از خط باشد، امکان برقراری ارتباط دوستانه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. هنگام برنامه ریزی طراحی وب خود به آن فکر کنید و از پنج ثانیه اول توجه خود عاقلانه استفاده کنید.

 

پیام های کاملا واضح و جذاب بسازید

حتی بهترین ایده‌ها نیز می‌توانند مورد توجه قرار نگیرند، اگر نتوانید آن‌ها را به اندازه کافی واضح توضیح دهید تا دیگران الهام بگیرند. وقتی شروع به ساختن یک شرکت می کنید، پیام رسانی باید به یکی از اولویت های اصلی شما تبدیل شود. هرچه بهتر پیام را ارسال کنید، افراد بیشتری دنبال خواهند شد. افراد نامشخص و وب سایت های نامشخص به ندرت محبوب می شوند.

به جرات می توان گفت که بهترین طراحی سایت استارت آپی طراحی است که یک نسخه عالی برای همراهی آن داشته باشد. گاهی اوقات، مردم فکر می‌کنند که می‌توانند کلمات تصادفی را برای پر کردن طرح در جایی که مناسب است اضافه کنند، اگرچه این رویکرد بسیار کامل نیست. اساساً پیام رسانی اهمیت نهایی را دارد، در حالی که طراحی می تواند نقش یک قاب را ایفا کند که توجه را به تصویر اصلی جلب کند.

 

سعی نکنید فورا نسخه نهایی را بسازید

اغلب اتفاق می افتد که در همان ابتدا، درآمد کافی از کسب و کار برای خرید یک وب سایت 15 صفحه ای و حرفه ای وجود ندارد. برای کسب و کارها مهم نیست که با چیزی ساده تر شروع کنند. همانطور که در بالا بحث کردیم، پیام‌های خوب مهمتر از همه در انتخاب‌های مهم است. تعداد محدودی ویژگی وجود دارد که برای شروع کسب و کار خود به آنها نیاز دارید. باید یک توضیحات و CTA واضح وجود داشته باشد. با این موارد، شما شانس زیادی برای پیشرفت دارید.

به طور کلی، کم طراحی ایمن تر از طراحی بیش از حد است. صفحات سفید ساده با پیام‌های واضح با حروف سیاه و قدیمی خوب کمی کار را به شما می‌دهد. هنگامی که متوجه شدید که این پیام خوبی است که مردم درک می کنند، می توانید به طراحی طرح رنگ وب سایت برای استارتاپ ها فکر کنید تا در واقع زیبا به نظر برسند.

 

از ویدئو به عنوان راهی برای توضیح ایده های خود استفاده کنید

هنگام باز کردن وب سایت برای یک شرکت معروف، کاربران معمولاً می دانند که در آنجا چه می کنند. در این مورد، ویدیوها به عنوان پاداش های اضافی عمل می کنند و به شهرت و اعتبار ارزش می بخشند. معمولا افراد زیادی آنها را تماشا نمی کنند، مگر اینکه ویروسی شوند. برای وب سایت های راه اندازی در هر صنعتی، داستان کاملاً متفاوت است.

شما پنج ثانیه فرصت داشتید که چشم کسی را جلب کنید. سپس، پیامی واضح با کلمات ساده پیشنهاد می‌کنید که مشتری بالقوه را درگیر می‌کند و او را حداقل کمی به کاری که انجام می‌دهید علاقه مند می‌کند. اکنون، آنها به اندازه کافی علاقه مند هستند که به دنبال توضیح بیشتر باشند. این زمانی است که ویدیوها به کار می آیند، زیرا به شما فرصتی می دهند تا همه چیز را به شیوه ای سریع و جذاب توضیح دهید.

فرض کنید یک پلت فرم جدید می سازید که به متخصصان مانیکور کمک می کند مشتریان خود را پیدا کنند. توضیح اینکه دقیقاً چگونه به نفع همه طرفین خواهد بود ممکن است صدها ساعت کلمه طول بکشد. به احتمال زیاد، کاربران بالقوه شما بلافاصله به خواب می روند یا دکمه بازگشت را کلیک می کنند. اما اگر از ویدیویی با توضیحات متحرک مرسوم استفاده می‌کنید که فقط یک دقیقه از وقت آنها را می‌گیرد، ممکن است خیلی سریع‌تر مشتری شما شوند.

 

پیش بینی روندهای آتی به اندازه دنبال کردن روندهای فعلی مهم است. به عنوان مثال، چند وقت پیش، داشتن یک وب سایت واکنش گرا خوب بود، اما ضروری نبود. اکنون، برای هر شرکت محترمی ضروری است، زیرا افراد بیشتری به دستگاه های تلفن همراه روی می آورند. کسانی که قبل از بقیه موج را گرفتند، یک مزیت داشتند.

هنگام توسعه یک وب سایت شخصی (این وب سایت می تواند شخصی برای تجارت باشد)، چشمان خود را کاملا باز نگه دارید. ساختن وب سایت خود را با یک برنامه عالی شروع کنید، آن را مطابق با تمام روندهای فعلی بی عیب و نقص کنید، اما همچنین سعی کنید نگاهی پنهانی به آینده داشته باشید و ببینید چه چیزی می تواند شما را به اوج برساند. وضعیت فعلی شما هر چه باشد، بهترین ها را هدف قرار دهید و وب سایت خود را برای آینده آماده کنید.

سعی نکنید فوراً همه چیز را جلا دهید. هیچ چیز از همان اولین تلاش نمی تواند عالی باشد، پس حتی نگران آن نباشید. شما نمی توانید نان نیمه پخته بفروشید، اما یک وب سایت نیمه پخته داستان دیگری است. بهتر است چیزی را راه اندازی کنید تا مردم طعم ایده شما را بچشند، به جای اینکه همه آن را برای خود نگه دارید و منتظر باشید تا طرح های عالی کنار هم جمع شوند و شما را کاملاً خوشحال کنند.

 

اگر به فکر پیشرفت کسب و کار اینترنتی خودت هستی پیشنهاد میکنیم از صفحه خدمات طراحی سایت ما دیدن فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *