طراحی سایت آژانس گردشگری

 

اگر در بحبوحه نوسازی وب سایت هستید (یا اگر از صفر شروع می کنید)، ممکن است در مورد اینکه چه چیزی یک وب سایت گردشگری خوب را می سازد تعجب کنید. چه ویژگی‌ها، طرح‌ها و الزاماتی وجود دارد که یک وب‌سایت برجسته برای تجارت مسافرتی شما ایجاد می‌کند؟ به طور طبیعی، ممکن است از تعداد زیاد انتخاب ها غرق شوید.

آیا نمی دانید چگونه یک وب سایت گردشگری ایجاد کنید؟ اگر چنین است، آنچه را که باید در مورد آن بدانید را پوشش خواهیم داد:

  • یک وب سایت گردشگری باید شامل چه مواردی باشد؟
  • چگونه یک وب سایت گردشگری ایجاد کنیم؟
  • یک وب سایت گردشگری باید شامل چه مواردی باشد؟
  • مزایای دتشن یک سایت گردشگری

هزینه طراحی سایت آژانس گردشگری

به صورت کلی برای برآورد هزینه طراحی سایت آژانس گردشگری  باید توجه داشته باشید که چه نوع سایتی از نظر کد نویسی، قالب و امکانات می خواهید، بسیاری از ویژگی های سایت گردسگری ثابت و یک مدل است که به صورت پیشفرض روی سایت قرار دارد، اما متخصصان جاب تیم با آنالیز بیش از 30 سایت آژانس گردشگری تواسنته اند ویژگی های متفاوتی را پیدا کنند، در زیر تعدادی از این ویژگی ها را به شما معرفی کرده ایم :

  • امکان ثبت تور در علاقه مندی ها
  • امکان درخواست اعلان در صورت ثبت تور جدید
  • معرفی تورها با جزئیات کامل
  • نمایش مکان های دیدنی تور با جزئیات کامل
  • امکان فیلتر تور بر اساس زمان و مکان و قیمت و ….
  • امکان ساخت تور دلخواه خصوصی
  • امکان اجاره و رنت خودرو
  • امکان رزرو هتل و اقامتگاه
  • درخواست ثبت بلیط برای رفت و برگشت
  • درخواست مشاوره تور براساس قیمت و مکان
  • داشتن تورمجازی از یک مکان خاص
  • امکان ثبت تور توسط کاربران

مزایای طراحی سایت آژانس گردشگری

قطعا یکی از چالش های هر آژانس گردشگری افزایش تعداد مخاطب و مسافر است، و صرفا با داشتن یک دفتر نمی تواند این امر رخ دهد، یکی از ساده ترین و پرسود ترین راه ها برای افزایش مخاطب و تبلیغات شبانه روزی طراحی سایت آژانس گردشگری است، این امر باعث می شود تا بدون محدودیت در زمان و مکان بتوانید روزانه تا چند هزار مخاطب را جذب سایت خود بکنید.

طراحی سایت آژانس گردشگری همه چیز در مورد عملکرد، زیبایی شناسی و تجربه کاربر است. بنابراین، از نقطه نظر طراحی و عملکرد، ده ها مورد وجود دارد که ممکن است عاقلانه باشد که به وب سایت مسافرتی خود اضافه کنید. اکنون، تا حد زیادی به نوع سایت سفری که قصد ایجاد آن را دارید بستگی دارد. با این حال، ما می توانیم به طور کلی در مورد برخی از ایده های با ارزش صحبت کنیم.

یکپارچه سازی پرداخت

اگر قصد دارید بازدیدکنندگان سایت هر چیزی را از طریق فروشگاه سایت کسب و کار گردشگری شما خریداری کنند، بسیار مهم است که تا حد امکان گزینه های پرداخت را به مشتریان ارائه دهید. اکثر مسافران چندین کارت اعتباری، کارت نقدی یا گزینه های پرداخت بانکی دارند، بنابراین ارائه روش های پرداخت دوستانه به آنها شانس شما را برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری افزایش می دهد.

طراحی سایت آژانس گردشگری ریسپانسیو برای موبایل

در حال حاضر، کاربران بیشتری از طریق دستگاه های تلفن همراه خود در وب گشت و گذار می کنند تا روی دسکتاپ. در نتیجه، برای یک وبلاگ گردشگری یا وب سایت آژانس مسافرتی مهم است که به طراحی سایت خود برای موبایل کمک کند. به جای ساختن یک وب‌سایت کاملا مجزا برای کاربران موبایل و تبلت، یک وب‌سایت پاسخ‌گوی تلفن همراه از کدی استفاده می‌کند که باعث می‌شود طرح‌بندی و محتوای صفحه با اندازه صفحه تطبیق پیدا کند. مهم نیست در کدام دستگاه باشد.

طراحی پاسخگوی تلفن همراه چندین مزیت دارد، از جمله:

  1. افزایش دید در نتایج موتورهای جستجو: الگوریتم تلفن همراه گوگل به سایت هایی با طراحی واکنش گرا کمک می کند.
  2. تجربه کاربری بهتر: صفحات به کاربران موبایل ارائه می شوند، به این معنی که دارای سلسله مراتب بصری، اهداف لمسی بزرگ هستند و بر خوانایی متمرکز هستند.
  3. افزایش تبدیل: زمان بارگذاری سریعتر صفحه و تجربه کاربری بهتر منجر به کاهش نرخ پرش و افزایش تبدیل می شود.
  4. شما را برای آینده آماده می کند: ادامه پیشرفت فناوری تلفن همراه و در دسترس شدن گسترده فناوری 5G، دستگاه های تلفن همراه احتمالا سهم بیشتری از کاربران اینترنت را به خود اختصاص خواهند داد.
  5. هنگام انتخاب سازنده وب سایت خود، مهم است که ویژگی هایی را که ممکن است یک وب سایت گردشگری به آن نیاز داشته باشد در نظر داشته باشید. از جذب کاربران به صفحه و فشار دادن آنها به سمت پایین قیف فروش گرفته تا بررسی راه‌های بهبود سایت.
  6. تجزیه و تحلیل: شما به راهی برای ردیابی عملکرد، رشد و معیارهای سایت و فروشگاه خود نیاز دارید.
  7. پیوندهای ویدئویی: مانند عکس‌ها، ویدئوها نیز راهی قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان شما و انتقال زیبایی و هیجان اطراف یک مکان جدید ارائه می‌کنند
  8. وبلاگ: برای یک سایت گردشگری، تعداد کمی از صفحات مهمتر از وبلاگ هستند (هم از نظر دید موتور جستجو و هم از دیدگاه تبدیل مشتری). شما به یک وبلاگ ساز نیاز دارید که راهی آسان برای ایجاد، مدیریت و سازماندهی پست های وبلاگ سفر شما ارائه دهد. از آنجا، از ابزارهای وبلاگ برای بهینه سازی صفحه با افزودن برچسب ها، تصاویر، ویدئوها، هدرها و توضیحات متا استفاده کنید.

 

یک نکته اضافی در مورد وبلاگ ها: بسیار مهم است که وبلاگ ها به خوبی نوشته شده و خاطره انگیز باشند. ممکن است ده ها نفر باشند که قبلا در مورد یک مقصد سفر نوشته اند، بنابراین بسیار مهم است که به طور هدفمند محتوایی تولید کنید که برجسته باشد و سپس وبلاگ خود را تبلیغ کنید.

نظرات مشتریان

هم برای خرده‌فروشی و هم برای سفر، نظرات مصرف‌کننده می‌تواند به شما در افزایش فروش و ایجاد اعتبار نزد خوانندگان کمک کند. این روزها، توصیه های دهان به دهان بسیار قدرتمندتر از بسیاری از انواع بازاریابی است، حتی اگر از طرف یک غریبه باشد.

اگر نظرات مشتریان را میزبانی نکنید، سایت‌های جمع‌آوری مانند تریپ ادوایزر وجود دارند که این کار را انجام خواهند داد. و مشتریان به خوبی از وجود آنها آگاه هستند. بنابراین، بهتر است آنها را در نظر بگیرید، چه در مورد رستوران‌ها، هتل‌ها یا فعالیت‌هایی که توصیه می‌کنید.

  • ادغام رسانه های اجتماعی: گردشگران و مسافران احتمالی دوست دارند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، توصیه هایی ارائه دهند و با یکدیگر تعامل داشته باشند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی مکان مناسبی برای ساختن بیشتر برند و به اشتراک گذاری داستان شما هستند.
  • عکس های قدرتمند: عکس‌ها می‌توانند محرک‌های باورنکردنی باشند، به‌ویژه زمانی که مکان‌های عجیب و غریب، خیره‌کننده و مقاصد رویایی را نشان می‌دهند. سایت شما باید از عکس‌های بزرگ و زیبا از هر چیزی، از غذاها گرفته تا مکان‌ها و مناطق محلی استفاده کند. اما شما نمی خواهید زیاده روی کنید. مهم است که با سلیقه گروهی از تصاویر تاثیرگذار را انتخاب کنید.

چگونه یک وب سایت گردشگری بسازیم

هنگام ایجاد یک وب سایت گردشگری و انتخاب طرحی که مطابقت دارد چندین ملاحظات مهم وجود دارد. با این حال، چند تقاطع وجود دارد که احتمالا در آنها خواهید یافت، از جمله:

  • تعیین کنید که می خواهید چه نوع سایت گردشگری باشید
  • این یک بخش اساسی از فرآیند است زیرا بر همه چیز از طرح‌بندی سایت، طراحی تا خود دامنه تاثیر می‌گذارد. تمام انتخاب های بعدی از این اولین تصمیم سرنوشت ساز ناشی می شود.

 

به زبان ساده، تصور می کنید سایت خود چه چیزی باشد؟ برای کمک به تصمیم گیری، چندین دسته برای انتخاب وجود دارد، از جمله:

 

  • وبلاگ نویس سفر: یک وبلاگ نویس گردشگری ممکن است یک فروشگاه سایت داشته باشد، اما طراحی و محتوای وبلاگ برای داستان سرایی طراحی شده است، نه فروش. این امر تاکید زیادی بر عکس ها، زیبایی بصری و خوانایی آسان دارد. راهنمای ما در مورد چگونگی راه اندازی یک وبلاگ سفر به این موضوع می پردازد. به طور معمول، ممکن است چندین زیرمجموعه تحت عنوان وبلاگ نویس گردشگری وجود داشته باشد، از جمله:
  • راهنما: کارشناس سفر که بر نحوه کار، دستورالعمل ها، و مشاوره در مورد غذاهای محلی، آداب و رسوم، فعالیت های توریستی، سایت ها، رستوران ها و تجربیات تمرکز می کند.
  • علاقه مندان به آشپزی: بسیاری از مردم سفر را از دریچه غذا و نوشیدنی می بینند. این نوع وبلاگ تاکید ویژه ای بر وعده های غذایی، آبمیوها و هر چیزی که به آن مربوط می شود دارد.
  • مقاله‌نویس: این نوع وبلاگ سفر بر سفر از نظر تجربه‌ای که نویسنده در طول ماجراجویی خود داشته است، تمرکز دارد.
  • رزرو کننده سفر: اگرچه وبلاگ ها ممکن است یکی از ویژگی های سایت باشند، فروشگاه و جنبه رزرو پلت فرم اولویت دارند. وبلاگ ها برای تشویق خوانندگان به سفر هستند و در حالت ایده آل، این سفر از طریق سایت رزرو می شود. مانند وبلاگ نویس، انواع مختلفی از رزرو کننده ها وجود دارد، از جمله:
    • برنامه ریز تعطیلات هتل ها
    • پروازها
  • هیئت گردشگری: برخی از سایت های مسافرتی به عنوان یک تابلوی گردشگری مجازی عمل می کنند که مسافران برای یافتن اطلاعات، ایده ها و راهنماهای یک مکان خاص از آن بازدید می کنند. با سایر مشاغل شریک شوید یا اجازه دهید خریدها مستقیماً از طریق سایت شما انجام شود.

نام دامنه مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که صحبت از یک وب سایت گردشگری می شود، یکی از مهم ترین مؤلفه ها نام دامنه مناسب است . نام دامنه آدرسی است که افراد در مرورگر وب خود تایپ می کنند تا به وب سایت شما برسند. این به عنوان کارت تلفن مجازی سایت شما عمل خواهد کرد، بنابراین ضروری است که به دقت آنچه را که می خواهید انتخاب کنید، در نظر بگیرید، زیرا این کار را انجام می دهد:

  • کمک به کسب اعتبار آنلاین
  • به مشتریان نشان دهید که قانونی هستید
  • از برند خود محافظت کنید
  • به دیده شدن شما در نتایج جستجو کمک کنید

این هم به عنوان دامنه و هم به عنوان دسته رسانه اجتماعی در دسترس است. حتی اگر بهترین نام دنیا را پیدا کرده باشید، اگر شخص دیگری قبلاً آن را داشته باشد، برای شما بی فایده است.

این نشان دهنده نام تجاری شما است: نام شما باید به خوانندگان این تصور را بدهد که چه کسی و چه چیزی هستید.

توضیح می دهد که چه کار می کنید: در حالت ایده آل، نام شما در بین خوانندگان نشان می دهد که چه چیزی شما را از سایر وب سایت های مسافرتی متمایز می کند.

املای کوتاه و آسان – نام باید یک کلمه باشد – حداکثر دو کلمه – و یکی بدون اعداد یا علامت باشد. خواندن، املا و بلند گفتن آن باید آسان باشد.

 

اگر به فکر پیشرفت کسب و کار اینترنتی خودت هستی پیشنهاد میکنیم از صفحه خدمات طراحی سایت ما دیدن فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *