طراحی ‌سایت کافه‌ شبیه به وب‌سایت رستوران‌ است که هر دو در دسته وب‌سایت‌های تجاری قرار می‌گیرند. یک وب سایت کافه باید داستان کافه را بگوید، بازدیدکنندگان را با منوی آن آشنا کند و مطمئن شود که مکان آن به وضوح قابل مشاهده است.

اغلب اوقات وب سایت تصاویری از غذاها و نوشیدنی های خوشمزه را با رنگ های تحسین برانگیز در اطراف نمایش می دهد. بسیاری از وب‌سایت‌های کافه‌ها نیز دارای طراحی تمیزتر با رنگ‌های سفید و سیاه هستند که توسط یکی دو رنگ دیگر پشتیبانی می‌شود.

هزینه طراحی سایت کافه

هزینه طراحی سایت کافه به فاکتور ها متفاوتی بستگی دارد و نمی توان به صورت یک مبنی کلی در نظر گرفته شود اما به صورت کلی می توان گفت برآورد هزینه به نوع وب سایت، امکانات که در طراحی سایت کافه ارائه می شود بستگی دارد، در هر کافه ای امکانات ویژه و مخصوص به خود وجود دارد که بر اساس نوع و وسعت کسب و کار در سایت قرار خواهد گرفت.

شما می توانید برای برآورد هزینه طراحی سایت کافه با مشاوران طراحی سایت ما به صورت رایگان در ارتباط باشید تا با توجه به نیاز و خدمات شما بتوانند بهترین پیشنهاد را به شما بدهند.

امکانات طراحی سایت کافه

همانطور که در بالا ذکر شد هر کافه ای می تواند امکانات منحصر به فرد خود را داشته باشد، اما در اکثر سایت های کافه برخی از امکانات به صورت یکسان است که در زیر بخش از آنها را معرفی خواهیم کرد:

  • امکان نمایش منو به صورت آنلاین
  • خرید آنلاین
  • امکان ساخت غذا به انتخاب خود
  • امکان اعلام آلرژی به مواد غذایی به آشپز به صورت آنلاین
  • امکان رزرو میز به صورت آنلاین
  • امکان رزرو برای مراسم
  • امکان سفارش آنلاین و بیرون بر
  • درخواست حضور گارسون یا نیرو مسئول
  • امکان ارائه پیشنهاد به مشتری
  • امکان تغییر قیمت در هر زمانی
  • اعلام رویدادهای مهم
  • و……

چگونه یک وب سایت کافه بسازیم، راهنمای گام به گام

با ایجاد یک حساب وردپرس و یافتن یک سرویس میزبانی، آماده ساختن وب سایت کافه خود شوید.

قالب های وب سایت کافه

قالب های متعددی برای وب سایت کافه وجود دارد که می تواند زمان ساخت یک وب سایت کافه را به شدت کاهش دهد. مطمئن شوید که برای جستجوی آنها وقت می گذارید.

صفحه نخست

صفحه اصلی برای معرفی کاربران به فروشگاه و برانگیختن طیف خاصی از احساسات و تداعی ها بسته به موضوع کافه خدمت می کند. به عنوان مثال، اگر یک مکان خانوادگی است، رنگ ها و تصاویر سعی می کنند فضایی دوستانه و گرم را ایجاد کنند. از طرف دیگر، اگر این یک کافه مدرن، یک کافه شیک است، اگر بخواهید، طراحی آن تقریباً گران خواهد بود و بنابراین، وب سایت بسیار شیک خواهد بود، با پس زمینه سفید یا سیاه. البته، تغییرات دیگری نیز وجود دارد، اما هدف وب سایت مشخص است. باید فضایی ایجاد کند و ناوبری آسان را به صفحات دیگر ارائه دهد.

درباره صفحه

صفحه درباره اغلب داستان پشت کافه و صاحبان آن را نشان می دهد. برای انواع خاصی از کافه ها، این صفحه مهمی است زیرا می تواند با خواننده ارتباط برقرار کند و آنها را تشویق به بازدید از کافه کند.

صفحه منو

صفحه منو بخش کاملا ضروری هر وب سایت کافه است. مشتریان بالقوه می خواهند بدانند آیا کیک پنیر دارید یا یک اشترودل سیب سرو می کنید یا چیز دیگری. آن‌ها می‌خواهند بیایند و اوقات خوشی داشته باشند، و دانستن اینکه شما به چیزهایی که دوست دارند خدمت می‌کنید، قطعاً آنها را تشویق می‌کند که این کار را انجام دهند.

صفحه رویدادها

این صفحه ممکن است برای همه کافه‌ها قابل اجرا نباشد، اما اگر رویدادهای خاصی، مربوط به تعطیلات یا موارد دیگر دارید، بهتر است آن‌ها را تبلیغ کنید و مطمئن شوید که همه از آن مطلع هستند.

صفحه مخاطبین

در صفحه مخاطبین، جدا از اطلاعات تماس واضح، افزودن نقشه به موقعیت مکانی شما معمول است. این به مردم کمک می کند شما را پیدا کنند و برای هر کافه ای مهم است.

 

طراحی سایت کافه

طراحی سایت کافه می تواند شکل ها و رنگ های مختلفی داشته باشد. ما توصیه می کنیم که وب سایت از همان تم کافه واقعی با همان رنگ ها پیروی کند.

نکته مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید خوانایی است. کافه‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارند که منوهای غیرقابل خواندنی دارند، با متنی که در بالای غذاهای پر جنب و جوش وجود دارد که خواندن آن را سخت می‌کند. هر رنگی که انتخاب می کنید، فقط مطمئن شوید که تمام متن شما به راحتی خوانده می شود.

طراحی ریسپانسیو سایت کافه

ایجاد یک وب سایت کافه پسند موبایلی به رشد کسب و کار شما کمک می کند. برخی از ویژگی‌ها یا انتخاب‌های فاصله‌ای که برای وب‌سایت مناسب هستند ممکن است برای دستگاه‌های تلفن همراه خوب نباشند. چیزها ممکن است غیرقابل خواندن یا استفاده از آنها مشکل شوند و تجربه کلی را خراب کنند. وقت بگذارید و مطمئن شوید که وب سایت در تلفن همراه نیز خوب به نظر می رسد.

 

اگر به فکر پیشرفت کسب و کار اینترنتی خودت هستی پیشنهاد میکنیم از صفحه خدمات طراحی سایت ما دیدن فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *