طراحی سایت هتل

وقتی مردم قصد سفر یا بازدید از یک کشور را دارند، یکی از اولین سوالاتی که می پرسند این است که “کجا بمانیم؟” آنها بلافاصله شروع به جستجوی هتل ها یا سایر گزینه های اقامتی در اینترنت می کنند. آنها چندین وب سایت هتل را جستجو می کنند تا مکان مناسبی برای اقامت پیدا کنند.

مسافران اغلب به وب سایت های هتل برای ایمن سازی محل اقامت خود متکی هستند، بنابراین مهم است که وب سایت هتل بتواند تمام اطلاعات کلیدی هتل و خدمات آن را به روشی ساده و در عین حال جذاب ارائه دهد. طراحی سایت هتل می تواند معرف شما بدون محدودیت جغرافیایی باشد.

هنگامی که مردم قصد سفر یا بازدید از یک کشور را دارند، یکی از سوالات اولیه آنها این است که “کجا بمانیم؟”. آنها بلافاصله شروع به جستجوی هتل ها یا سایر گزینه های اقامتی از طریق اینترنت می کنند. آنها در وب سایت های متعدد هتل ها جستجو می کنند تا مکان مناسبی برای اقامت پیدا کنند.

مسافران اغلب به وب‌سایت‌های هتل برای ایمن کردن محل اقامت خود متکی هستند، بنابراین مهم است که وب‌سایت هتل بتواند تمام اطلاعات کلیدی هتل و خدمات آن را به شیوه‌ای ساده و در عین حال جذاب ارائه دهد.

طراحی وب سایت هتل نقش اساسی در کمک به مسافران در تصمیم گیری نهایی یا محدود کردن انتخاب های خود در مورد محل اقامت دارد. همچنین یک عامل حیاتی برای توانایی هتل در جذب مهمانان بالقوه و افزایش آگاهی از برند هتل است.

هزینه طراحی سایت هتل

باید توجه داشته باشید که برای تخمین هزینه طراحی سایت هتل باید ویژگی های و آپشن های درخواستی توسط کارفرما آنالیز و محاسبه شود،چندین عامل اصلی در محاسبه هزینه طراحی سایت هتل :

  • آپشن و امکانات درخواستی
  • مدت زمان پیاده سازی و اجرا
  • اختصاصی بودن سایت
  • نوع کد نویسی و برنامه نویسی سایت
  • و…

بهترین راه برای محاسبه دقیق تر تماس با مشاوران متخصص آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم است که به صورت کاملا رایگان آماده خدمت رسانی و مشاوره هستند.

امکانات طراحی سایت اقامتگاه

این بخش امکانات یا بر اساس نوع کسب و کار شما یا براساس درخواست شما متغییر هستند، گروه تخصصی آنالیز جاب تیم با مشاهده بیش از 30 سایت هتل موفق توانسته بخشی از ویژگی های منحصر به فرد را شناسی کنند و در زیر آن را معرفی کنند:

  • درخواست رزرو آنلاین
  • درخواست کنسلی آنلاین
  • نمایش و تور مجازی برای نمایش بهتر اتاق و هتل
  • مقایسه اتاق های با یکدیگر
  • پیشنهاد اتاق بر اساس بودجه و تعداد نفر
  • ارائه منو کافه و رستوران به صورت آنلاین
  • امکان سفارش غذا در صورت سکونت در هتل
  • درخواست سرویس های ارائه شده در هتل
  • امکان ثبت نظر برای کاربران
  • و سایر امکانات بسته به نیاز شما

ویژگی های مهم در طراحی سایت هتل

ویژگی های مهم طراحی وب سایت هتل عالی مشابه ویژگی های یک وب سایت تجارت الکترونیک است. در اصل، یک وب سایت هتل باید تجربه کاربری یا تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه دهد. باید تضمین کند که بازدیدکنندگان می توانند از طریق وب سایت حرکت کنند و به راحتی به تمام اطلاعات کلیدی هتل و خدمات آن مانند آدرس هتل، در دسترس بودن اتاق، قیمت اتاق ها از جمله مالیات و هزینه های اضافی، سیاست پرداخت و لغو، نظرات مشتریان و غیره دسترسی داشته باشند. .

همچنین وب سایت باید دارای طراحی ریسپانسیو باشد. همچنین باید همان تجربه کاربری را بدون از دست دادن عملکرد یا ایجاد خطا در هنگام مشاهده در دستگاه های دیگر ارائه دهد.

یک وب سایت هتل عالی همچنین باید بتواند تجربه هتل را از طریق رسانه های با کیفیت بالا شبیه سازی بصری کند. یک تصویر ارزش هزار کلمه است. تصاویر و ویدئوهای باکیفیت از موقعیت هتل و امکانات رفاهی آن می تواند بازدیدکنندگان صرفا را وادار به تبدیل شدن به مهمانان بالقوه کند.

در نهایت، وب سایت باید یک فرآیند رزرو ساده داشته باشد. مهمانان باید بتوانند اتاقی را بدون مراحل پیچیده رزرو کنند. این به معنای داشتن موتور رزرو یا سیستم رزرو هتل است که امکان رزرو سریع، ایمن و انعطاف پذیر را فراهم می کند.

ویژگی طراحی سایت هتل

ویژگی های رسانه ای با کیفیت بالا: تصاویر و فیلم ها در تنظیم لحن هتل منحصر به فرد شما حیاتی هستند. مشتریان را با عکس های تمام صفحه و سایر تصاویر چشمگیر فریب دهید. از یک گالری عکس حرفه ای برای تصاویر واضح استفاده کنید که در یک طرح وب سایت چشم نواز مرتب شده اند.

طراحی صفحه ساده و زیبا

مطمئن شوید که بازدیدکنندگان می توانند با انتخاب ساختار وب سایت آشنا و ساده، به راحتی وب سایت شما را هدایت کنند. از یک منوی دارای برچسب استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان کمک کند تا به راحتی به صفحه مورد نظر برسند. اگر بازدیدکنندگان سایت برای جستجوی صفحه رزرو مشکل داشته باشند، احتمالا مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد.

رزرو سریع

هدف اصلی شما جذب بازدیدکنندگان برای رزرو است، درست است؟ با این نوع وب سایت کسب و کار خدماتی، می خواهید با اطمینان از اینکه دکمه شما بسیار قابل مشاهده است، این کار را تا حد امکان برای آنها آسان کنید. با طرح های رنگی وب سایت خود بازی کنید، یک سایه روشن برای دکمه خود انتخاب کنید که با محیط اطراف خود تضاد داشته باشد و آن را برجسته کند. همچنین می توانید عنصر را به صفحه سنجاق کنید تا دکمه ثابت بماند حتی زمانی که بازدیدکنندگان سایت شما را به پایین اسکرول کنند.

چت آنلاین یا لایو چت

اگر مهمانان بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند، احتمالاً در مورد رزرو اتاق سؤال می کنند. افزودن ویجت چت زنده به سایت شما می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا احساس خوشایندی داشته باشند. شما همچنین می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهید و حتی قبل از اینکه پا در خانه بگذارند، با آنها ارتباط واقعی برقرار کنید.

رزرو آنلاین

با ایجاد یک رابط کاربری واضح و دقیق، از فرآیند رزرو آسان و بدون درز اطمینان حاصل کنید. تعداد مراحل مورد نیاز را به حداقل برسانید و به جزئیات مهم مانند تاریخ ورود و خروج و تعداد مهمانان پایبند باشید. توجه داشته باشید که بازدیدکنندگانی که از آنها خواسته می‌شود یک فرم آنلاین بی‌پایان را پر کنند، احتمالاً در میانه راه منصرف می‌شوند.

بهینه سازی در موبایل و دسکتاپ

بسیاری از بازدیدکنندگان سایت شما احتمالاً از گوشی های هوشمند خود رزرو می کنند. برای اینکه از بازی خود مطلع شوید، مطمئن شوید که وب‌سایت شما ابتدا تلفن همراه است، با گزینه‌های ناوبری و رزرو واضح از هر دستگاه تلفن همراه. استفاده از الگوی وب سایت هتل شما را در مسیر درستی برای این کار قرار می دهد.

چندزبانه بودن سایت هتل

در کسب و کار هتلداری، احتمالاً مشتریان از سراسر جهان می آیند. به همین دلیل است که ساخت یک وب سایت چند زبانه در این صنعت توصیه می شود، زیرا می تواند شانس شما را برای رزرو توسط مخاطبان جهانی افزایش دهد.

 

سوالات متداول

1.  هزینه طراحی یک سایت رزرو هتل حدودا چقدر است؟

هزینه طراحی سایت هتل به عوامل مختلفی مانند نوع سیستم مدیریت محتوا، فریموورک استفاده شده برای طراحی سایت، امکانات و سایر موارد دیگر بستگی دارد.

2. آیا می توان بدون کدنویسی یک سایت رزرو هتل طراحی کرد؟

بله این امکان وجود دارد اما محدودیت هایی نیز وجود خواهد داشت.

3. طراحی وب سایت هتل چه مقدار زمان می‌برد؟

این مورد به امکانات درخواستی از سمت کارفرما و… بستگی دارد.

4. آیا وب سایت هتل من تنها در گوگل در صفحه نخست قرار می‌گیرد؟

اگر بخوب سئو شود میتواند جزو نتایج برتر گوگل در صفحه نخست قرار بگیرد.

 

اگر به فکر پیشرفت کسب و کار اینترنتی خودت هستی پیشنهاد میکنیم از صفحه خدمات طراحی سایت ما دیدن فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *