ما این راهنمای سئوی لوازم یدکی خودرو را با هم قرار داده ایم زیرا ممکن است مشکلات فنی سایت شما را از رتبه بندی عالی جلوگیری کند. برای سئو سایت لوازم یدکی خودرو، محتوا و لینک های ورودی بسیار مهم است، اما شما همچنین به یک پایه فنی خوب برای ایجاد موفقیت در سئو نیاز دارید. در اینجا راهنمای ما برای سئوی لوزام یدکی خودرو است که مسائل فنی مانند کدنویسی سایت، سرعت سایت، سرعت بارگذاری صفحه، ساختار URL، ساختار دسته و سازگاری با موبایل را پوشش می دهد.

 

اول، چرا سئو برای کسب و کار لوازم یدکی یا قطعات خودرو شما مهم است؟

قبل از اینکه به راهنمای سئوی سایت لوازم یدکی خودرو بپردازیم، بیایید به حجم جستجو نگاه کنیم.

هر ماه بیش از 400 میلیون جستجو برای قطعات خودرو یا خدمات خودرو در گوگل انجام می شود. 120 میلیون جستجو برای قطعات و خدمات خودرو در Bing وجود دارد و حدود 80 درصد از این جستجوهای Bing منحصر به مخاطبان Bing است.

این اعداد بزرگ هستند!

موتورهای جستجو جایی هستند که مصرف کنندگان ابتدا برای یافتن قطعات و خدمات خودرو به آن مراجعه می کنند، بنابراین اگر برای این جستجوها شرکت نکنید، شرکت شما تقریباً نامرئی خواهد بود.

امروزه حتی تولیدکنندگان نیز نیاز به بهینه سازی سئو دارند. مصرف کنندگان به طور فعال وب سایت های سازنده را جستجو می کنند حتی اگر بخواهند یک قطعه خودرو را در یک فروشگاه خرده فروشی یا از یک خرده فروش آنلاین خریداری کنند.

 

یافتن خطای 404 «Not Found» برای سئو سایت لوازم یدکی خودرو مهم است

آیا به طور منظم وب سایت قطعات خودرو خود را برای خطاهای کد پاسخ 404 بررسی می کنید؟ این خطاهای 404 بیش از آنچه تصور می کنید برای رتبه بندی ارگانیک شما مشکلاتی ایجاد می کند، به همین دلیل است که ما می خواهیم این راهنمای سئو را شروع کنیم که خطاهای 404 را پوشش می دهد.

این خطاهای 404 زمانی است که شخصی روی پیوندی به وب سایت شما برای صفحه ای که دیگر وجود ندارد کلیک می کند.

دلیل این امر این است: پیوندهای ورودی عالی هستند و “ارزش لینک” را به وب سایت شما و به صفحه خاصی که به آن پیوند می دهند منتقل می کنند. هنگامی که آنها به یک صفحه از دست رفته پیوند می دهند و به جای آن یک خطای 404 “نیست یافت نشد” را برمی گردانند، ارزش ویژه پیوند به آن منتقل نمی شود.

همچنین، این خطاها می‌توانند جستجو سایت شما را برای ربات‌های جستجو دشوارتر کنند، که به نوبه خود فهرست‌بندی و رتبه‌بندی سایت قطعات خودرو را برای کلمات کلیدی هدفمند سئوی خودرو دشوارتر می‌کند. خطاهای 404 همچنین می توانند بر سئوی خارج از صفحه شما تأثیر بگذارند و باعث شوند که شما واقعاً آن بک لینک های ارزشمند را از دست بدهید.

و البته، صفحات 404 فقط برای تجربه کاربری بد هستند، اگر صفحات کار نکنند، مشتریان شما نمی توانند محصولات شما را بخرند!

گام بعدی راهنمای سئو سایت لوازم یدکی خودرو، مکان یابی تمام آن 404 صفحه است. خطاهای 404 به راحتی با استفاده از کنسول جستجوی گوگل پیدا می شوند. اگر از آن استفاده نمی کنید، توصیه می کنیم. این یک ابزار رایگان از گوگل است.

کنسول جستجوی گوگل تمام 404 صفحه “یافت نشد” را که پیدا کرده گزارش می کند و منبع عالی برای بررسی منظم است. Bing Webmaster Tools نیز گزارش مشابهی دارد.

با بررسی سایت قطعات خودرو خود، می توانید خطاهای 404 را که رخ می دهد شناسایی کرده و بر اساس آن برای رفع آنها برنامه ریزی کنید. مهم است که تمام صفحات از دست رفته با خطاهای 404 را شناسایی کنید و روشی برای هدایت این صفحات به صفحات زنده فعال داشته باشید.

در صورت امکان باید از تغییر مسیرهای 1:1 استفاده کنید – به این معنی که صفحات شکسته باید به نسخه زنده به روز شده صفحه یا نزدیکترین نسخه ممکن هدایت شوند. در برخی از پلتفرم‌ها، مانند WebShopManager یا Magento ، توابع داخلی برای ایجاد تغییر مسیر وجود دارد. وردپرس دارای افزونه های رایگان برای ایجاد تغییر مسیرهای صفحه شما است که نصب آن ساده است.

هنگامی که تغییر مسیرهای 1:1 امکان پذیر نیست، تغییر مسیرهای عمومی را می توان اجرا کرد، به این معنی که صفحات را مستقیماً به صفحه اصلی سایت خود هدایت کنید.

 

سرعت سایت بر رتبه بندی سئو سایت لوازم یدکی خودرو و نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد

موضوع بعدی در راهنمای سئوی قطعات خودرو یک موضوع مهم است: سرعت بارگذاری صفحه. این نه تنها برای رتبه بندی ارگانیک مهم است، بلکه اگر تا به حال مدت زیادی منتظر بارگذاری یک صفحه بوده اید، می دانید که چقدر می تواند برای مشتریان شما ناامید کننده باشد.

اگرچه گوگل به طور رسمی سرعت را به عنوان بخشی از الگوریتم های رتبه بندی خود در سال های گذشته معرفی کرد، اما در سال های جدید به ویژه در صفحات موبایل بسیار مهم شده است. زمان بارگذاری صفحه موبایل اکنون یک الگوریتم رسمی گوگل برای رتبه بندی موبایل است.

همانطور که گفته  شده است، زمان بارگذاری صفحه نیز بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد و به صورت نرخ پرش بالاتر و نرخ تبدیل کمتر نشان داده می شود. ما این گرافیک را از آمار Google ایجاد کردیم، اما آمارهای بسیار بیشتری وجود دارد که از آن منشا گرفته است. به عنوان مثال، 53 درصد از بازدیدکنندگان سایت تلفن همراه، صفحه ای را ترک می کنند که بیش از سه ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود.

زمان بارگذاری صفحه نسبی است، یک نقطه از زمان نیست. در تلاش برای هدایت این فرآیند، گوگل می‌گوید: «…این تجربه‌ای است که هیچ معیاری نمی‌تواند به طور کامل آن را ثبت کند.» گوگل زمان بارگذاری صفحه را به عنوان یک استاندارد واحد برای همه صفحات اندازه گیری می کند، صرف نظر از فناوری استفاده شده برای ساخت وب سایت.

 

راهنمای سئو سایت لوازم یدکی خودرو فنی مرحله بعدی: زمان بارگذاری صفحه خود را پیگیری کنید

خوشبختانه برای پروژه سئو سایت لوازم یدکی خودرو فنی شما، پیگیری زمان بارگذاری صفحه برای وب سایت شما آسان است.

در Google Analytics به Behavior > Site Speed ​​> Overview بروید و چیزی شبیه به گرافیک را در اینجا خواهید دید.

برای وب سایت های قطعات خودرو، ما دوست داریم میانگین زمان بارگذاری صفحه را بین 3 تا 5 ثانیه یا کمتر ببینیم. مطمئنا هر چه سریعتر، بهتر است.

ایده خوبی است که سرعت سایت خود را تماشا کنید و اگر مانند این تصویر افزایش یافت، دلیل آن را دنبال کنید. مثلاً ممکن است در یک روز خاص مشکل سرور وجود داشته باشد. اگر سرعت سایت شما رو به افزایش است، با آژانس سئوی قطعات خودرو یا توسعه دهنده وب خود صحبت کنید. اگر سؤالی در مورد اهمیت زمان بارگذاری صفحه واقعاً وجود دارد، فقط برای اطلاعات بیشتر آنها را به این راهنمای SEO قطعات خودرو بازگردانید.

 

ساختار یک وب‌سایت قطعات خودرو می‌تواند بر سئو تأثیر بگذارد، در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است

بخش بعدی راهنمای سئو فنی ما بیشتر درگیر است و ممکن است به کمک برنامه نویسی یا توسعه وب نیاز داشته باشد.

کمی به ساختار سایت خود فکر کنید زیرا صفحات دسته بندی محصول و زیر شاخه ها راه های بسیار خوبی برای ایجاد محتوای قابل نمایه سازی اضافی برای وب سایت شما هستند.

ما تعداد زیادی وب سایت قطعات خودرو را می بینیم که در آن صفحات دسته بندی و صفحات فرعی از نقطه نظر سئوی خودرو به طور کامل بهینه نشده اند. این صفحات را نادیده نگیرید.

ساختار سئو سایت لوازم یدکی خودرو می‌تواند یک پست وبلاگ کامل باشد، بنابراین در اینجا به جزئیات زیاد نمی‌پردازیم، اما همانطور که ساختار و مسیریابی خود را در نظر می‌گیرید، به یاد داشته باشید که وقتی مشتریان در سایت شما حرکت می‌کنند، ساختار URL باید بر اساس دسته تغییر کند > زیر مجموعه یا بر اساس فیلترهایی مانند سال > ساخت > مدل.

همچنین مطمئن شوید که URL های شما برای یک خواننده انسانی منطقی است. یک URL پر از کدهای نامفهوم و رشته های متنی فرمت بهینه برای پروژه سئوی قطعات خودرو شما نیست.

و در نهایت مطمئن شوید که تگ های rel=”canonical” شما به درستی در صفحات محصول و صفحات دسته بندی شما پیاده سازی شده اند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *