وقتی مردم به دنبال طراح داخلی می گردند، تقریباً همیشه با جستجوی گوگل شروع می کنند. شما می خواهید آنها شما را پیدا و انتخاب کنند، نه رقبای شما.

برای انجام این کار، به بهینه سازی موتور جستجو نیاز دارید. شما نیاز دارید که وب سایت شما ساختار و محتوای مناسبی داشته باشد  به خصوص کلمات کلیدی مناسب تا مطمئن شوید که برای جستجوهای گوگل مانند “طراحان داخلی نزدیک من” ظاهر می شود.

ما خلاصه کاملی از تمام اصول اولیه ای که برای ایجاد و اجرای یک استراتژی سئو باید انجام دهید، به طور خاص برای طراحان داخلی، گردآوری کرده ایم که جریان ثابتی از مشتریان و فروش های جدید را به ارمغان می آورد.

 

اهمیت و تاثیر تجاری سئو سایت دکوراسیون داخلی

سئو برای هر وب سایت و وبلاگ تجاری حیاتی است، و اگر از این فرصت استفاده نکنید، زمان زیادی را از دست خواهید داد. در جایی که هزاران کسب‌وکار برای کسب و کار رقابت می‌کنند و رقابت برای ظاهر شدن در صفحه اول نتایج جستجوی Google سخت است، باید از هر کمکی که می‌توانید استفاده کنید. خواه یک خواربارفروشی محلی باشد یا یک رستوران، یک حضور آنلاین قدرتمند مشتریان را بالا می برد.

این بدان معنا نیست که نتایجی که در صفحات دوم یا سوم ظاهر می‌شوند هرگز کسب‌وکار نمی‌کنند، اما قرار گرفتن در معرض به طور قابل‌توجهی کمتر است، و به همین ترتیب امکان یافتن مشتری شما را نیز کاهش می‌دهد. مردم تمایل دارند به صفحات وب و کسب و کارهایی که در رقابت برای پیشروی شکست می خورند اعتماد بیشتری داشته باشند. با سئوی شایسته، می توانید جایی برای خود درست در بالای نتایج جستجو ایجاد کنید.

 

چرا طراحان دکوراسیون داخلی باید روی سئو سرمایه گذاری کنند؟

تقویت حضور مجازی شما از طریق سئو برای بازاریابی دیجیتال برای طراحان دکوراسیون داخلی ضروری است. چنین فضای دیجیتالی به شما امکان می دهد به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه در جستجوی خدمات تخصصی شما دسترسی داشته باشید، حتی اگر در مورد شما چیزی نشنیده باشند.

با این حال، یک وجود آنلاین جذاب ایده آل است، حتی اگر اکثر مشتریان شما محلی باشند. تقریباً همه مشتریان دوست دارند درباره طراحان داخلی دست اول مطالعه و تحقیق کنند، اگرچه آنها با توصیه های درخشان ارائه می شوند. بنابراین رتبه و دیده شدن باعث می شود که شما و کسب و کارتان تاثیر چشمگیری داشته باشید.

برای طراحان داخلی و کسب‌وکارهای کوچک، نداشتن مهارت‌های فنی یا زمان برای استفاده از آن امری عادی است. اگرچه ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد، نکات، ترفندها و ابزارهای زیادی برای تسلط بر سئو وجود دارد، اگر توانایی استخدام یک متخصص سئو حرفه ای را ندارید. ما ده تکنیک برتر را ساده‌سازی کرده‌ایم تا محتوای کلی وب‌سایت و برجستگی آنلاین را غنی کنیم و در نتیجه ترافیک آنلاین بیشتری را از استراتژی‌های سئو دریافت کنیم.

 

10تا از بهترین استراتژی سئو سایت طراحی دکوراسیون داخلی وب سایت؛

  1. کلمات کلیدی بلند که جمعیت را به خود جذب می کند:

ما قبلاً به کلمات کلیدی SEO اشاره کردیم. با این حال، برای اینکه سریع‌تر روی نقشه قرار بگیرید، کلمات کلیدی طولانی را امتحان کنید. این بدان معناست که به جای تکرار “نوسازی آشپزخانه” سعی کنید از عباراتی استفاده کنید که مشتریان شما مجبور به جستجوی آنها هستند مانند “روش هایی برای بازسازی آشپزخانه با بودجه کم”.

 

و بنابراین، اطلاعاتی را که ارائه می‌دهید ساده کنید تا دقیقاً مطابق با فرآیندهای فکری و نیازهای مشتریان شما باشد. چندین کلمه کلیدی طولانی به شما کمک می کند تا در نتایج موتورهای جستجو برجسته شوید و رتبه بالاتری کسب کنید.

 

  1. عناوین و سرفصل ها را با تحقیقات کلیدواژه موثر القا کنید:

پس از تصمیم گیری در مورد کلمات کلیدی، قرار دادن آنها به همان اندازه مهم است. الگوریتم گوگل وزن بیشتری را روی کلمات کلیدی نزدیک به شروع مقاله قرار می دهد. این بدان معناست که تگ های عنوان شما باید حتما از کلمات کلیدی با بالاترین کالیبر استفاده کنند. به طور مشابه، توضیحات متا و عنوان‌های فرعی نیز باید شامل کلمات کلیدی اصلی باشند تا مرتبط و قابل مشاهده باشند.

 

  1. محتوای با کیفیت بالا را با استفاده از وبلاگ ها و مقالات به طور معمول منتشر کنید:

هرچه محتوای بیشتری پست کنید، احتمال اینکه وب سایت طراحی داخلی شما در رادار گوگل بالا بماند، بیشتر می شود. در کنار به‌روزرسانی‌های منظم پروژه، اجرای مداوم یک وبلاگ رتبه شما را افزایش می‌دهد و وب‌سایت شما را فعال و معتبر نگه می‌دارد.

وبلاگ نویسی یک راه عالی برای ارتباط با خواننده و مشتریان بالقوه شما است. با این حال، مقالات شما باید ارزشمند باشند. القا کردن وبلاگ های خود با کلمات کلیدی و کلمات کلیدی طولانی بدون گفتن است. به همین ترتیب، تحقیق در مورد بهترین طول تصویر برای سئوی موثر ضروری است.

از طریق وبلاگ‌ها، می‌توانید با ارائه بینش‌ها، نکات و ترفندها، دستورالعمل‌ها، فهرست‌ها، راه‌حل‌ها و غیره در مورد مسائل و موضوعات رایج، اعتماد ایجاد کنید. شما می توانید جمعیت های مختلفی را با ژانرها و جایگاه های مختلف هدف قرار دهید. این کمک خواهد کرد که اعتماد سرنخ های سرد خود را در مهارت حرفه ای خود به دست آورید.

همانطور که محتوای جدید تولید می کنید، مطمئن شوید که پست های قدیمی شما نیز به روز شده اند. افزودن اطلاعات و کلمات کلیدی جدید، به روز رسانی بک لینک ها و لینک ها و غیره، چند راه برای احیای ویژگی های قدیمی هستند.

 

صحبت از بک لینک ها و هایپرلینک ها شد، آنها دندانه های جدایی ناپذیر در سئو هستند. در حالی که بک لینک پیوندی از وب سایت دیگری است که به وب سایت شما منتهی می شود، یک هایپرلینک اساساً کلمات کلیدی و عبارات را به پیوندهایی تبدیل می کند که به وب سایت های مرتبط دیگر منتهی می شوند. موتورهای جستجو نیز برای الگوریتم خود کلمات کلیدی موجود در anchor texts را در نظر می گیرند.

هرچه تعداد بک لینک های قابل توجهی که سایر صفحات به وب سایت شما دارند بیشتر باشد، بیشتر در صنعت طراحی آنلاین قابل مشاهده خواهید بود. همچنین می‌توانید وبلاگ‌های دیگری را که قبلاً منتشر کرده‌اید برجسته کنید تا بر یک نکته خاص تأکید کنید یا ایده خاصی را بسط دهید. با این حال، بسیار مهم است که وب سایت هایی که به شما پیوند می دهند به طور رضایت بخشی مورد احترام باشند.

در حالی که همیشه می‌توانید بک لینک بخرید، پست‌های مهمان در وب‌سایت‌های دیگر یا ارسال نظرات در وبلاگ‌هایی که توسط طراحان و وبلاگ‌نویسان معتبر نوشته شده‌اند، راه‌های محتاطانه‌ای برای ایجاد ارتباط با جامعه و جلب توجه مشتریان جدید هستند. هنگامی که آنها راه خود را به وب سایت شما پیدا کردند، اطمینان حاصل کنید که محتوای مناسب و ارزشمندی را برای پیوند مجدد پیدا می کنند.

 

  1. عکس ها و تصاویر خود را بهینه کنید:

یک تصویر هزاران حرف میزند. این امر به ویژه برای مشاغلی مانند طراحی دکوراسیون داخلی صدق می کند. یک اتاق زیبا باید به طور ماهرانه عکاسی شود تا استعدادهای شما در کانون توجه مشتریان بالقوه قرار گیرد. با این حال، برای اینکه موتورهای جستجو متوجه عکس های خیره کننده شما شوند، کمی بیشتر از عکاسی خیره کننده نیاز است.

با نامگذاری تصاویر خود با توضیحات مناسب که حاوی کلمات کلیدی طولانی هستند و اضافه کردن تگ های جایگزین و متن های جایگزین به آنها شروع کنید. با حفظ نسبت تصویر به متن مناسب، می توانید از این اشتباه رایج جلوگیری کنید که بسیاری از وب سایت های طراحی طعمه آن می شوند. تصاویری که حاوی متون و HTML حاوی برچسب‌ها هستند به گوگل ثابت می‌کنند که وب‌سایت شما به سادگی مملو از تصاویر استوک نیست.

یکی دیگر از مشکلاتی که در مورد تصاویر به میان می آید، عکس های بسیار بزرگ هستند. گوگل دوست دارد صفحاتی را توصیه کند که نه تنها زیبا و ارزشمند هستند، بلکه کارآمد نیز هستند. تصاویر بسیار بزرگ به معنای صفحه وب کندی است که زمان بارگذاری طولانی دارد و به نوبه خود تجربه کاربری ضعیفی دارد. فشرده سازی تصاویر شما از طریق ابزارهایی مانند Smush برای وردپرس باعث کاهش حجم فایل و حفظ کیفیت آن می شود.

 

  1. دسته ها + برچسب ها + پست های برچسب گذاری جغرافیایی:

برچسب‌ها میانبرها یا عبارت‌های جستجویی هستند که خوانندگان می‌توانند از آن‌ها برای پیمایش بدون زحمت در وب‌سایت شما استفاده کنند. به عنوان مثال، اگر یک بازدیدکننده عباراتی مانند “کابینت” را در وب سایت شما جستجو کند، تمام پست های وبلاگ و پروژه هایی که دارای کابینت در محتوای خود هستند بلافاصله ظاهر می شوند، مشروط بر اینکه هر یک از آن پست ها را با برچسب های مرتبط مانند کابینت، آشپزخانه، کانتر تگ کرده باشید. ، قفسه بندی و غیره می توانید برای هر پست تا ده برچسب اضافه کنید.

به طور مشابه، می‌توانید با استفاده از دسته‌ها یا موضوعات موجود در صفحه وب خود، پست‌های همفکر را با هم جمع کنید. داشتن دسته‌های عملیاتی به Google این امکان را می‌دهد که بداند وب‌سایت شما در مورد چیست و می‌تواند با اطمینان به جستجوگر مربوطه ارسال کند. به عنوان مثال، پروژه‌ها، کارهای DIY، ایده‌های بازسازی، اتاق‌ها و غیره، دسته‌های رایجی هستند که می‌توانید استفاده کنید. هر پست متحد تحت آن دسته بندی خاص قرار می گیرد، بنابراین همه چیز ساده می شود.

در نهایت، برچسب‌گذاری جغرافیایی پست‌ها، تصاویر، افزودن موقعیت مکانی خود در توضیحات متا، شماره تماس و تلفن در نقشه‌های گوگل و غیره، باعث می‌شود که شما جزو اولین افرادی باشید که در جستجوهای محلی توصیه می‌شوند.

 

  1. حضور رسانه های اجتماعی را گسترش دهید و ضریب اشتراک گذاری را تسهیل کنید:

رسانه‌های اجتماعی امروزه بخش مهمی از بازاریابی هستند. پلتفرم هایی مانند پینترست ، اینستاگرام و یوتیوب عمدتاً بصری و چشمگیر هستند که برای مشاغل طراحی داخلی نوید خوبی دارد. با انتشار منظم محتوایی که مخاطب بتواند از اشتراک گذاری آن لذت ببرد، نه تنها کار شما را تبلیغ می کند، بلکه در نهایت به شما کمک می کند تا به بینندگان هدف خود دسترسی پیدا کنید که به مشتریان سودآور تبدیل می شوند.

 

  1. نظرات و بازخوردها را برای شهرت آنلاین جمع آوری کنید:

هنگامی که یک یا چند پروژه را با موفقیت به پایان رساندید، نوبت به دریافت ارجاع می رسد. در حالی که خرید یا آزار دادن مشتریان برای بررسی می تواند آسیب زا باشد، هنگامی که می دانید رابطه خوبی با مشتریان یا فروشندگان ایجاد کرده اید، استفاده از چند کلمه با دقت انتخاب شده برای درخواست به آرامی بازخورد کاملا بی ضرر است.

نظرات مثبت در گوگل، Yelp، Angie’s List و غیره ممکن است به طور مستقیم رتبه شما را افزایش ندهند، اما تعداد کل نظرات و افزایش کلیک روی وب سایت شما در نهایت رتبه شما را بالا می برد.

 

  1. در فهرست راهنماهای آنلاین قرار بگیرید:

صحبت از لیست شد، لیست شوید! مطمئن شوید که در تمام غول‌های فهرست خدمات آنلاین مانند Houzz، Yelp، Better Business Bureau (BBB)، Angi، Craigslist، Thumbtack و غیره ثبت نام کرده‌اید. برخی از اینها به طور خاص برای صاحبان خانه و خدمات طراحی هدف قرار می‌گیرند، که به سادگی برای هر فضای داخلی عالی است.

 

  1. جلوگیری از خطاهای 404

در نهایت، به ندرت، زمانی که یک بازدیدکننده روی پیوندی به وب سایت شما کلیک می کند، ممکن است خطایی ظاهر شود که نشان می دهد یک صفحه وب در دسترس نیست یا خراب است. در چنین سناریوهایی، اگر تماس گیرنده بلافاصله از صفحه خدمات شما خارج شود، می تواند باعث افزایش نرخ پرش شود.

پرش یک جلسه تک صفحه ای است که ممکن است در وب سایت شما زمانی رخ دهد که بازدیدکننده بدون دسترسی به صفحه دوم یا انجام هرگونه درخواست دیگری از آن خارج شود. برای جلوگیری از این اتفاق، صفحه خطای 404 خود را با یک دکمه فراخوان طراحی کنید یا بهتر است خواننده را به پست مرتبط دیگری در وب سایت خود یا حتی به سادگی به صفحه اصلی خود هدایت کنید.

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، صبر و ثبات کلیدی است. همانطور که گفته شد، امروزه فناوری نیاز به سرعت و کارایی دارد. بلافاصله شروع به ساختن یک برنامه جامع برای خدمات سئوسایت دکوراسیون داخلی خود کنید. برای بهبود نتایج و رتبه‌بندی، تقریباً بین 3 تا 6 ماه طول می‌کشد، و در این دوره، به هیچ وجه نمی‌توانید استراحت کنید یا سست شوید.

 

اگر به فکر پیشرفت کسب و کار اینترنتی خودت هستی پیشنهاد میکنیم از صفحه خدمات سئو سایت ما دیدن فرمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *